13 nogmaalsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Boeiend, jij bent 11. Jij gaat heus wel van bil.
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
13? En je hebt nog nooit een 12jarig sletje verleid met een Breezer?
Je komt heus wel van bil idd, als je ze ten minste laat zien dat je uit Paal komtquote:
was 16quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:25 schreef KansloosForEver het volgende:
maagd zijn is voor kinderen
Vind je het lekker om te weten of.. wat is het idee hierachter?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Deel 1: Ben je nog maagd?
[..]
OP aangepast
Het idee is dat de vorige vol was en ik dus maar de volgende heb geopendquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:24 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Vind je het lekker om te weten of.. wat is het idee hierachter?
Ik weet niet of je 't tegen mij hebt, maar ik ben al geen maagd meer sinds m'n 13e. Ik zou trouwens nooit 'n smoes verzinnen als ik nu maagd was, waarvoor zou ik me moeten schamen dan? Ik vind 't juist klote dat ik er al zo vroeg van af ben geholpen!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Vampz het volgende:
lekker boeiend of je maagd bent of niet, maar als je het nog bent zeg dan ook gewoon dat het er nog niet van is gekomen en kom dan niet met zon gare smoes![]()
ik had het niet tegen jouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef o0-yina-0o het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 't tegen mij hebt, maar ik ben al geen maagd meer sinds m'n 13e. Ik zou trouwens nooit 'n smoes verzinnen als ik nu maagd was, waarvoor zou ik me moeten schamen dan? Ik vind 't juist klote dat ik er al zo vroeg van af ben geholpen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |