Mag ik je toevoegen op msn?quote:Op donderdag 7 september 2006 16:58 schreef Frederiqueske het volgende:
ben nog altijd maagd duh.....![]()
Tja je hoort wel eens vaker wat hequote:Op donderdag 7 september 2006 16:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hockeymeisjes er vroeg bij zijn tegenwoordig![]()
Negeer dat puber gedrag gewoon johquote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Tja je hoort wel eens vaker wat he
*KUCH*bullshit*KUCH*quote:Op donderdag 7 september 2006 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zij zo van: Kom eens naar mijn huis, ik ben alleen![]()
Ik zo van: Okay.
Omfg dudequote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oke, ik heb respect voor je beslissing.
Lees: aah toeeee?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oke, ik heb respect voor je beslissing.
Believe me she's not.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat ik je een leuk meisje vind.
Chris, ze is 13 for gods sakequote:Op donderdag 7 september 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
komop zeg niet van die onzin bleren, je kent me niet eensquote:Op donderdag 7 september 2006 17:38 schreef Chriz2k het volgende:
Daarom wil ik je ook beter leren kennen.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
komop zeg niet van die onzin bleren, je kent me niet eens![]()
Net alsof ik seks met haar wil, totally noob.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Chris, ze is 13 for gods sake
Als je dan zo nodig sex wilt hebben offer ik me desnoods wel op![]()
that's the spiritquote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik seks met haar wil, totally noob.
Kite ik ben hopeloos offer jezelf op voor mijquote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Chris, ze is 13 for gods sake
Als je dan zo nodig sex wilt hebben offer ik me desnoods wel op![]()
Jij bent echt zo'n sjonnie die alles wil neuken maar toch stoer wil blijvenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik seks met haar wil, totally noob.
Niet dat ik zelf zo benquote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n sjonnie die alles wil neuken maar toch stoer wil blijven![]()
Prachtvent
Je staat met recht in mijn sig
Rofl neej neejquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Rofl neej neej** moet zelf ook niks zeggen **
Een 21-jarige IT-beheerder die in een Maagdtopic in PUB post, hm.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Rofl neej neej** moet zelf ook niks zeggen **
Als er 1 geen maagd is ben ik het wel, dak er in post wil niet zeggen dat ik nog nooit sex heb gehadquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een 21-jarige IT-beheerder die in een Maagdtopic in PUB post, hm.
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een 21-jarige IT-beheerder die in een Maagdtopic in PUB post, hm.
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:17 schreef Frederiqueske het volgende:
het gaat er hier toch niet om of je al eens sex hebt gehad, maar of je wel of niet maagd ben toch??nou dan vul jij in, maagd
![]()
Watquote:Op donderdag 7 september 2006 18:18 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Borky is maagd dat is duidelijk
( haha ff terugpakken he )
Stil danquote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef quickie1985 het volgende:
Geen id eig ...
Waarom voel je je dan zo aagesprokenquote:Op donderdag 7 september 2006 18:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Stil dan
Voor de goede orde, ik ben geen maagd
Je noemt mijn naam en zet er een statement achter, moet ik me dan niet aangesproken voelen?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:22 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan zo aagesproken
Dat is echt zo'n genieperig lachje dat een of andere boef maakt.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:54 schreef quickie1985 het volgende:
hehe
sst ik ben heel soms (echt heel soms) best welquote:Op donderdag 7 september 2006 19:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n genieperig lachje dat een of andere boef maakt.
Htn = Vrltnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Chriz2k is ontmaagd door zijn rechterhand.
Ja, dat is een grove aanval op je mannelijkheid.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef xannie90 het volgende:
waarom voelen jullie je aangevallen als iemand van jullie de ander beschuldigd van maagdelijkheid... is dat een schande?
Er zit vast veel stof op..quote:Op donderdag 7 september 2006 19:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat is een grove aanval op je mannelijkheid.
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:22 schreef xannie90 het volgende:
waarom voelen jullie je aangevallen als iemand van jullie de ander beschuldigd van maagdelijkheid... is dat een schande?
Alle jongens in hun puberteit zijn oversext, sommige uiten het alleen meer dan anderenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenvoelen zich dan voor schut staan ofzo denk ik
, ik vind het stoerder staan als een jongen zegt dat ie nog maagd is
dan is ie iig geen oversext figuur die maar persee sex moet hebben etc etc
Ik ben maagd.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
veel jongens hebben daar problemen mee denk ik ja om ervoor uit te komenvoelen zich dan voor schut staan ofzo denk ik
, ik vind het stoerder staan als een jongen zegt dat ie nog maagd is
dan is ie iig geen oversext figuur die maar persee sex moet hebben etc etc
Jij bent echt erg, eerst zeggen dat je het waardeert als jongens zeggen dat ze maagd zijn, en hem nu gewoon keihard uitlachenquote:
ja maar hij post daar zo mijn berichtje ook bij dus ik neem aan dat hij het niet echt meent danquote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, eerst zeggen dat je het waardeert als jongens zeggen dat ze maagd zijn, en hem nu gewoon keihard uitlachen!
Vrouwen die pas oversext zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 19:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alle jongens in hun puberteit zijn oversext, sommige uiten het alleen meer dan anderen.
wat een subtiliteitquote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik bewaar mij voor een leuk 13 jarig hockeymeisje
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:48 schreef xannie90 het volgende:
wahah
wij lopen geestelijk gewoon voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |