hihihiquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
Uit welk kamp kom jij ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent![]()
Als je nog maagd bent, ga dan als een donder achter je pc vandaan en ga een kut leuk meisje zoeken
Dus als je moeder er achter komt, en ze wil ff een goed gesprek over het onderwerp, neem je haar ook?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef Biels het volgende:
Absoluut! Ik neem meisjes altijd mee naar huis, waar we goede gesprekken houden, lang knuffelen en tegen elkaar aan in slaap vallen.
Dat doe ik al sinds mijn 17e, dacht ik.
Trek jij daar even alles uit zijn verband!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:09 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dus als je moeder er achter komt, en ze wil ff een goed gesprek over het onderwerp, neem je haar ook?![]()
laat dan duidelijk merkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef MadMarco het volgende:
Beetje ironie mag blijkbaar ook niet meer
Voor kindervrienden blijft het daar bij, tenzij je graag achter tralies wilt rukken.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:29 schreef Kindervriend het volgende:
Kweenie joh. Als je gerukt hebt, ben je dan maagd-af?
Vertel eens wat over die sletjes. Is het te doen, of zijn t lopende soa-fabrieken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef KansloosForEver het volgende:
voor alle maagden die geen maagd meer willen zijn:
Boek een lastminute vakantie richting Terschelling, Camping Appelhof is een uitstekende locatie![]()
![]()
Ik vind het altijd een beetje treurig als je huidige relatie je eerste is, helemaal als je met je eerste trouwt.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:40 schreef CcCcCharmed het volgende:
Waar hebben jullie nou de voorkeur aan, eerste keer met je huidige vriend/vriend(wat echt een relatie te noemen is)
of liever een one-night-stand?
lijkt mij dat je er later spijt van krijgt als je al heel vroeg ontmaagd bent met iemand die je niet kent. Meer het lijkt me ook wel prettig als je al een beetje weet 'hoe het moet' als je het met je vriend/vriendin doet
Las laatst ook een verhaal in de Libelle (ja, lach me uit, maar mijn vakantie was gruwelijk saai) van allemaal mensen die met hun eerste (sex)partner waren getrouwd, en paar waren vreemdgegaan enzo, omdat ze toch wilden weten of ze niet iets misten.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje treurig als je huidige relatie je eerste is, helemaal als je met je eerste trouwt.
Waarom dat? Ben je 12?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef miss-marlies-radcliffe het volgende:
ja ik ben nog maagd en dat wil ik ook nog wel effetjuss blijfe!![]()
viel wel mee,. Er waren veel jonge meisjes, dus soa's ruilen zat er voor mij niet inquote:Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Vertel eens wat over die sletjes. Is het te doen, of zijn t lopende soa-fabrieken.
Van mn vakantie naar Salou 3 jaar geleden werd ik namelijk niet echt opgewonden.
quote:Op maandag 31 juli 2006 01:32 schreef Rabrynil het volgende:
Ja. En ik bewaar het tot het juiste moment.
Nee je bent een kutkloonquote:Op maandag 31 juli 2006 20:41 schreef mahfakker het volgende:
ik was maagd
Op vakantie op Texel dronken een schaap geneukt?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef SeLLeM het volgende:
Ik heb mijn maagdelijkheid op een beschamende manier verloren. But who care's. Ik niet iig . Patsen verdommme!
Ja, en hier kan ik dus niet tegen. Afijn, het antwoordt op de vraag is: Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee![]()
"als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit"... Dan vraag ik me af wat voor maten jij hebt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:26 schreef MadMarco het volgende:
nee
Alle jongens ouder dan 18... Schaam je. Als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit, of je zegt dat je streng christelijk bent
Correct, heb het afgelopen zaterdag aan mijn kersverse vriendin mogen vertellen en ze was er erg blij mee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef Mk1 het volgende:
[..]
"als je maten het weten dat je groen bent lachen ze je uit"... Dan vraag ik me af wat voor maten jij hebt.
Ik zou trots zijn (Ik was trots toen ik mijn (huidige) vriendin kon vertellen dat ik nog maagd was)..Als je een vriendin krijgt en je kunt zeggen dat je maagd bent,zal ze dat heus wel meer waarderen dan dat je zegt dat je al 100 chicks geneukt hebt eerm met 100 meisjes het bed hebt mogen delen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |