SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zieje zo welquote:Op maandag 10 juli 2006 01:56 schreef ryangozer het volgende:
heej k heb nu de blauwe tel en de hardwere aan elkaar gekoppeld wat moet k hier nu weer mee, k heb t password van de zoek de verschillen puzzel nu ook.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:56 schreef ryangozer het volgende:
heej k heb nu de blauwe tel en de hardwere aan elkaar gekoppeld wat moet k hier nu weer mee, k heb t password van de zoek de verschillen puzzel nu ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet dus nog een tap hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:59 schreef Chinless het volgende:
Ja da weet ik, maar ik heb nog niets gezien dat hij aangaf dat ik die tap gevonden had.
Wel bij de klok en telefoon.
Ik heb dus nog geen password, kan iemand sceenshot maken waar ik precies moet staan en klikken ?
Ik weet welk zwart kastje, die geeft ook aan: Someone had emmedded wiretaps in this room
mnee niet echt, loop al paar minuten rondjes door de kamers, ook al weer boven geweest enzo maar daar kunnen we niets meer verwacht ik, beneden is enkel ook weinig leuks te ontdekken wat kan helpen :\ het leuke is dat als je die deur achter de trap door bent, dan ben je al achter de lasers lijkt me zo, dus wie weet moeten ze niet eens uitquote:Op maandag 10 juli 2006 01:59 schreef Kwarkie het volgende:
@Xeron, snap jij het systeem van die lasers?
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:02 schreef ryangozer het volgende:
oke k ben nu boven en buiten, heb de rode telefoon en ben er achter gekomen dat de simkaart daar ook in kan, wat moet ik nu, ik kan iig geen nieuwe dingen meer pakken..
quote:Op maandag 10 juli 2006 02:02 schreef Kwarkie het volgende:
[..]dat heb k al gedaan, k heb ook de rode tel nu en alle vakjes vol, wat nu tis bijna afgelopen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |