quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:38 schreef Kwarkie het volgende:Ow ok, daar ben ik nog niet doorheen. Blijkbaar mis ik nog iets?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:38 schreef Xeron het volgende:
kwarrk?? waar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:39 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ow ok, daar ben ik nog niet doorheen. Blijkbaar mis ik nog iets?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:42 schreef Chinless het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke ingang voor die tap.
Ik heb die van die Clock en Telefoon maar ik vind die tap niet bij de ingang (weet niet welke)
quote:
Waar vind ik DE sim kaart dan welquote:
op de pc staat een puzzelquote:Op maandag 10 juli 2006 01:52 schreef ryangozer het volgende:
ik ben boven bij de pc met die gele auto, bij de stoeltjes en bij de uitlaat is er een klik, waar is de 3e? is dit de flessenpuzzel?
Dat geef hij ook aan, als ik eronder klikquote:Op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef Kwarkie het volgende:
@Chin, dan heb je de verkeerde deur, hij moet aangeven: it's locked (ik ben er overigens doorheen@ Xeron, ja dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |