quote:Op maandag 10 juli 2006 01:23 schreef SjonLok het volgende:
[..]
het gaat nu over de deur boven:welke deur? eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we zeggen, je kijkt richting de draaideur met de 'laserontvanger' erboven. Dan is er links een trap omhoog, die trap neem ik, en dan aan het eind van de gang is een deur die ik open wil doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Oftewel de deur op plattegrond 2F, rechtsonderin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:29 schreef Xeron het volgende:
kwark:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:27 schreef Xeron het volgende:
ryan:als een tap een berichtje inhoud zoals its a phone dan heb ik dat al 100 keer gehad maar ik krijg nogsteeds geen password...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
als een tap een berichtje inhoud zoals its a phone dan heb ik dat al 100 keer gehad maar ik krijg nogsteeds geen password...
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef Xeron het volgende:
[..]nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:29 schreef Xeron het volgende:
kwark:Waar is deze pc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |