abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39679122
hardware, laserpen en eenhoorn zelf nog niet gebruikt, blauwe telefoon komt later
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39679139
Ik kan die mobieltjes nergens vinden.
Iedereen roep wel, clock, bureau enzo, maar kon 1 sim geval vinden onder een bureau maar geen mobiel.

Ik heb nu pasje, pen, laserpen, gek stiertje (zilver) unicorn heet deh
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_39679162
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39679163
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef Kwarkie het volgende:
hardware, laserpen en eenhoorn zelf nog niet gebruikt, blauwe telefoon komt later
SPOILER
sim kan er niemeer in terug...
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_39679205
telefoon aanklikken, about items en dan je sim erin doen, nadat je klepje open hebt gedaan
pi_39679210
Onder welk toetsenbord
pi_39679214
zwartye mobieltje lag onder een monitor, blauwe onder een bureau. Zwarte bij de fountain pen en de blauwe uuhm t tweede bureau van rechts ten noorden van die fountain pen bureau op de grond :p
pi_39679234
Jo kwarkie, wat heb jij met die deur gedaan na die deur waar het blauwe mobieltje in moest? Ik probeerde dat computer onderdeel maar daar heeft ie nog iets voor nodig denk ik naast enkel dat pc onderdeel :p
pi_39679241
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef Chinless het volgende:
Onder welk toetsenbord
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Kwarkie op 10-07-2006 01:14:17 (herstel rechts op de map!) ]
pi_39679264
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:13 schreef Xeron het volgende:
Jo kwarkie, wat heb jij met die deur gedaan na die deur waar het blauwe mobieltje in moest? Ik probeerde dat computer onderdeel maar daar heeft ie nog iets voor nodig denk ik naast enkel dat pc onderdeel :p
verder ben ik ook nog niet
pi_39679278
hehe oke
pi_39679282
Blauwe mobiel middels gevonden, maar zwarte met geen mogelijkheid een monitor omhoog?
Iemand idee waar ik pcies moet klikken
  maandag 10 juli 2006 @ 01:15:55 #88
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_39679293
Ik heb nu de deur naar boven open, maar dan kom ik weer bij een nieuwe deur waar ik een pasje voor nodig heb, lijkt 't. Maar die deur kan ik dus niet in.
pi_39679330
Ik krijg een memory card, uit die blauwe mobiel?
Wat doe je er mee
pi_39679333
sjon;
SPOILER
pi_39679334
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:15 schreef Chinless het volgende:
Blauwe mobiel middels gevonden, maar zwarte met geen mogelijkheid een monitor omhoog?
Iemand idee waar ik pcies moet klikken
SPOILER
pi_39679344
In die PC leggen (A) ??
pi_39679345
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:17 schreef Chinless het volgende:
Ik krijg een memory card, uit die blauwe mobiel?
Wat doe je er mee
nog niks
pi_39679352
bewaren chinless :p gewoon er in houden hehe niet nodig om er uit te halen geloof ik verder, wel dat hij er in zit zoals bij sjon op t moment :p
pi_39679366
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Kwarkie het volgende:

[..]
SPOILER
Is een ontvanger, maar idd thnkx
pi_39679379
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Xeron het volgende:
bewaren chinless :p gewoon er in houden hehe niet nodig om er uit te halen geloof ik verder, wel dat hij er in zit zoals bij sjon op t moment :p
Nou hij kan eruit, dus verw8 wel dat hij eruit moet
pi_39679408
juh zal die vast wel moeten een keer :p

kwark al stapje verder? ik heb elke pc gecheckt of die kabel er aan kon ofzo maar dat lukte dus niet :p
pi_39679410
Ik heb alleen nog steeds geen gegevens om in te loggen, hoe kom ik zover?
Tevens dat connecten lukt mij ook niet
pi_39679437
nee nog niet verder...
  maandag 10 juli 2006 @ 01:23:11 #100
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_39679452
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Xeron het volgende:
het gaat nu over de deur boven:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')