SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:08 schreef Kwarkie het volgende:
hardware, laserpen en eenhoorn zelf nog niet gebruikt, blauwe telefoon komt latersim kan er niemeer in terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef Chinless het volgende:
Onder welk toetsenbord
[ Bericht 1% gewijzigd door Kwarkie op 10-07-2006 01:14:17 (herstel rechts op de map!) ]
verder ben ik ook nog nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:13 schreef Xeron het volgende:
Jo kwarkie, wat heb jij met die deur gedaan na die deur waar het blauwe mobieltje in moest? Ik probeerde dat computer onderdeel maar daar heeft ie nog iets voor nodig denk ik naast enkel dat pc onderdeel :p
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:15 schreef Chinless het volgende:
Blauwe mobiel middels gevonden, maar zwarte met geen mogelijkheid een monitor omhoog?
Iemand idee waar ik pcies moet klikken
nog niksquote:Op maandag 10 juli 2006 01:17 schreef Chinless het volgende:
Ik krijg een memory card, uit die blauwe mobiel?
Wat doe je er mee
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Kwarkie het volgende:
[..]Is een ontvanger, maar idd thnkxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
Nou hij kan eruit, dus verw8 wel dat hij eruit moetquote:Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Xeron het volgende:
bewaren chinless :p gewoon er in houden heheniet nodig om er uit te halen geloof ik verder, wel dat hij er in zit zoals bij sjon op t moment :p
het gaat nu over de deur boven:quote:Op maandag 10 juli 2006 01:18 schreef Xeron het volgende:
bewaren chinless :p gewoon er in houden heheniet nodig om er uit te halen geloof ik verder, wel dat hij er in zit zoals bij sjon op t moment :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |