Raar om zo te meten.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Naar vermogen:
Ongeacht hoe ze spelen?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef thedude0 het volgende:
1) nederland
2) frankrijk
nederland is superieur. de rest van de landen behalve frankrijk zuigen.
Ik acht Nederland toch zeker sterker dan jouw nummers 7 t/m 10.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef WeebI het volgende:
1. Italië
2. Duitsland
3. Argentinië
4. Frankrijk
5. Spanje
6. Brazilië
7. Engeland
8. Oekraïne
9. Ghana
10. Mexico
Ik weet niet eens of ze dan de top 10 wel zouden halen.. ze hebben niks laten zien.quote:"En alhoewel Duitsland Argentinië versloeg heb ik Argentinië toch boven Duitsland gezet, het gaat gewoon over het hele WK"
Ze hebben de wedstijd tegen Japan wel goed gespeeld, voor de rest inderdaad niet veel laten zien. Je kon soms toch wel de klasse zien. Maar bij nader inzien vind ik ze wel wat hoog staan ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:09 schreef DeWaasheid het volgende:
Waarom Brazilie op 4? je zegt zelf al:
[..]
Ik weet niet eens of ze dan de top 10 wel zouden halen.. ze hebben niks laten zien.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef Dos37 het volgende:
32. Nederland
Ik vind Oekraïne opvallend hoog staan. Zo goed speelden ze toch niet? Zelfde geldt voor Australië.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:13 schreef Falco het volgende:
1. Italië
2. Duitsland
3. Frankrijk
4. Oekraïne
5. Argentinië
6. Australië
7. Portugal
8. Ghana
9. Spanje
10. Ecuador
...
32. Brazilië
Ze hebben niet verloren van de wereldkampioen, als enige.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
VS op 2 omdat je het een goed land vind of omdat je vind dat ze goed gespeeld hebben ?
Nederland heeft dit tournooi ook niet van Italie verloren.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze hebben niet verloren van de wereldkampioen, als enige.
Dan ben je goed.
Scherpquote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je goed.
Ze zijn ook een van de weinigen die ertegen gespeeld hebben.. daarnaast heeft nederland ook niet van Argentinie verloren maar om ze dan gelijk, of bijna-gelijk te stellen, en op basis van 1 wedstrijd vind ik vrij krom.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je goed.
Nee gelukkig niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nederland heeft dit tournooi ook niet van Italie verloren.
Tsjechië - VS 3-0quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je goed.
Dat telt niet, dat waren opwarmetjes.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Tsjechië - VS 3-0
Italië – VS 1-1
Ghana – VS 2-1
Geen 1x gewonnen + laatste in de Poule![]()
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben niet verloren van de wereldkampioen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Tsjechië - VS 3-0
Italië – VS 1-1
Ghana – VS 2-1
Geen 1x gewonnen + laatste in de Poule![]()
en dat zie je dan niet als een opwarmetje van Italie?!?!?!quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat telt niet, dat waren opwarmetjes.
De wedstrijd tegen Italie telt.
Dan hoort Zwitserland ook in jullie lijstje mensen.. 0-0 tegen Frankrijk moet dan ook als een prestatie gezien worden..quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben niet verloren van de wereldkampioen.![]()
Of Costa Rica. Scoren twee WK's achter elkaar 2x in een wedstrijd tegen de topfavoriet. Als enige.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |