Ik val ook op mannen jaquote:
Op mannen met borsthaar, ook nog.quote:
Ja, allebei nogal vrouwelijk.quote:
Hell yeahquote:
Ik val op borsthaar met mannenquote:
Dan is dit jóuw man:quote:
O ja, perfectie!quote:
Wij hetero's zijn inderdaad in de minderheid hier...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik val gewoon niet op mannen.
Maar zo te horen is dat nogal gek in dit topic
Dan is het toch juist perfect voor jou, in dit topic? Goedkoop een date scoren, zo moeilijk zijn ze hier niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Een lekkere vrouw met borsthaarquote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hetero's zijn inderdaad in de minderheid hier...
Maar we liggen wel goed in de marktquote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij hetero's zijn inderdaad in de minderheid hier...
Ach welnee, Bupa komt hier ook, en Pal... Ovidius, Odyseuzzz, DaMart, Dizer, Duiveltja, BVO, ATB, en nog een hele hoop mannen die voor de vrouwen gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Kan ik het ook omdraaien?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef rena het volgende:
[..]
Dan is het toch juist perfect voor jou, in dit topic? Goedkoop een date scoren, zo moeilijk zijn ze hier niet.![]()
quote:
Mijn excuses Zhenar.quote:
Maar ik blijf verassenquote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij bent hier ook al eens geweest.!
Ik merk het. Kennelijk zijn vrouwen net als mannen... we laten eventjes onze borst(haar) zien en ze droolen all over the placequote:
Er zitten wel een paar naïevelingen hier jaquote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan ik het ook omdraaien?
Dat ik ze laat betalen voor een date?![]()
Acceptéquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |