Maandagquote:
Welk bed boek?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga m'n bed in. Nog even lekker in m'n boek lezen!
3. SCHADUW VAN DE WINDquote:
Aha, nou veel plezier dan.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
3. SCHADUW VAN DE WIND
Auteur: RUIZ ZAFON, C.
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Hoofdpersoon Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige,verborgen wereld van verhalen.
Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien.
Normaal gesproken niet het soort boek dat ik zou kiezen, maar toch maar gekocht op aanraden van een vriendin en het blijkt een positieve verrassing.
Ja, ik waak wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef rena het volgende:
Ik ga ook maar eens naar dromenland![]()
Een goede nacht gewenst allemaal.
![]()
Alleen maar ten gunstequote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Vooral omdat er nog meer aan mijn TT is veranderd.
quote:
Ja, ik ben er.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Spookuur, MB.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bup heeeel misschien komt Wytske wel. Haha, en dan kan ik lekker wel kijken omdat ik dan dus niet slaap. En jij kunt dan dus niet kijken omdat jij dan wel slaapt.!!!!
Geen van beidequote:Op maandag 10 juli 2006 00:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben je te laat? Of was Erik te vroeg?![]()
Altijd naar de bekende weg vragen die Odysseuzzz.![]()
Check.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
3. SCHADUW VAN DE WIND
Auteur: RUIZ ZAFON, C.
In het oude centrum van Barcelona ligt het Kerkhof der Vergeten Boeken. Hoofdpersoon Daniel Sempere wordt door zijn vader, weduwnaar en boekhandelaar, meegenomen naar deze geheimzinnige,verborgen wereld van verhalen.
Vanaf dat moment neemt Daniels leven een wending die hij niet had kunnen voorzien.
Normaal gesproken niet het soort boek dat ik zou kiezen, maar toch maar gekocht op aanraden van een vriendin en het blijkt een positieve verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |