Het was wel luidruFtig jaquote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Rekkie het volgende:
Spetterpoep is gaaf..... lekker het hele huis wakker maken met geknetter![]()
Huizen kunnen niet slapen....quote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Rekkie het volgende:
Spetterpoep is gaaf..... lekker het hele huis wakker maken met geknetter![]()
Snelle diagnose, dokter, nadat het 1 keer voorgekomen is.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:46 schreef owned.for.life het volgende:
heb je niet last van spastische darmen ? ga es na de doktor als je er meer last van krijgt / hebt
Ga je daarvan schijten dan?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Vis of kip gegeten?
Negen van de tien keer dat ik aan de race ben is het kip of vis geweest, dat is dan niet goed meer of gewoon niet gaar, en dan gaan de sluizen open...quote:
Dan ligt het dus aan de bereidingswijze en niet aan het produkt....quote:Op zondag 9 juli 2006 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Negen van de tien keer dat ik aan de race ben is het kip of vis geweest, dat is dan niet goed meer of gewoon niet gaar, en dan gaan de sluizen open...
Tis gewoon een bekend feit. Sommige restaurants dienen hun gerechten ook niet correct op...quote:Op zondag 9 juli 2006 21:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan de bereidingswijze en niet aan het produkt....
Ik schrok al, ik dacht dat ik abnormaal was omdat ik nooit hoef te schijten van deze produkten...
Zelf bakken does the trickquote:Op zondag 9 juli 2006 21:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis gewoon een bekend feit. Sommige restaurants dienen hun gerechten ook niet correct op...
Dan kom je er nog genadigd vanaf!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Oorzaak waarschijnlijk barbyknoei half rauw vleeschg of zo.
Niet altijd, magoed, tis te verwaarlozen dat risico...quote:
Damn jij kan ook nergens tegenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:30 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Oorzaak waarschijnlijk barbyknoei half rauw vleeschg of zo.
Vanavond nog: Carpaccio en shasimi...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Damn jij kan ook nergens tegen. In Japan eten ze alles rauw!
In een openbare omgeving gun je je medemens dan ook eens een pleziertje.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:36 schreef Sjibble het volgende:
En extra hard!
k vin et dan wel minder voor je als er zoveel druk op staat dat het eromheen gaat stromen of dat die kurk eruitploept, mja, kan je ook lache toch?
Ik zal het eens vragenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:36 schreef alwaysleft het volgende:
Houd je vriendin als je die hebt TS van poepseks? Dit is het moment waarop ze haar hele leven heeft gewacht![]()
Ik raad je aan wat vaker Pizza Ristorante Tonno te eten / bruine bonen / witte bonen in tomatensaus. Ik denk dat je dan de hele avond flink moet spetterpoepenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef immortalsean het volgende:
hmm, ik heb eigenlijk alleen spetterpoep als ik net een kilo lasagna naar binnen heb gewerkt(en niet eens echte spetterpoep maar meer een halfzachte drab), voor de rest zijn het alleen maar knoertharde drollen die je kringspier behoorlijk oprekken...
...ben ik nu abnormaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |