Ja, of je laat het standaard draaien zonder goede reden. Langzamere CPU's zijn namelijk veel toffer.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
koop dan gewoon wat snellers![]()
en maar stoer doen op een internetforum (vooral tweakers)
mijn klacht: mensen die het geld niet hebben om wat goeds te kopen, en toch stoer doen met een opgevoerde 633mhz.![]()
als die 633MHz origineel 75MHz was ben je toch goed bezigquote:Op zondag 9 juli 2006 19:31 schreef S1nn3rz het volgende:
koop dan gewoon wat snellers![]()
en maar stoer doen op een internetforum (vooral tweakers)
mijn klacht: mensen die het geld niet hebben om wat goeds te kopen, en toch stoer doen met een opgevoerde 633mhz.![]()
Die zal waarschijnlijk denken: "hah daar hebbie weer zon Sjonnie die perse met zijn brik een Ferrari ingehaald moet hebben.Jammer dat die flitser hier staat, anders had ik hem laten zien dat een golf natuurlijk nooit zomaar een Ferrari in kan halen, of de Ferrari mankeert iets."quote:met een Golf een Ferrari inhalen is toch grappig, vooral de blik op diegene z'n gezicht...
Dat is gewoon pauper. Als je met een golf sneller wilt zijn dan een 360 of een F430, dan heb je meer nodig dan neppe luchtinlaten, taartscheppen en No-Fear stickers.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:44 schreef teh_m0nkey het volgende:
Stelletje kutjosties zijn jullie ook hè, computers van Dell kopen waar je geen ruk mee kan, voor dat geld koop ik een PC waarmee je nog 5 jaar goed op gang bent, ff voor de narrowminded: met een Golf een Ferrari inhalen is toch grappig, vooral de blik op diegene z'n gezicht...
asl ik iets snellers wil dan koop ik het gewoon. tot die tijd vermaak ik me wel met mijn systeem.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:43 schreef RainofDeath het volgende:
Meneer heeft zelf alles wat het snelste van het snelste is? zo nee, zou je niks snellers willen hebben zonder er voor te betalen?
HAHAH MIJN PC IS SNELLER DAN DEJ OUWE!!!!11quote:Op zondag 9 juli 2006 19:44 schreef teh_m0nkey het volgende:
Stelletje kutjosties zijn jullie ook hè, computers van Dell kopen waar je geen ruk mee kan, voor dat geld koop ik een PC waarmee je nog 5 jaar goed op gang bent, ff voor de narrowminded: met een Golf een Ferrari inhalen is toch grappig, vooral de blik op diegene z'n gezicht...
Een no-fear sticker geeft anders wel 125PK winst hoor! Je petje scheef op je kop zetten levert nog 25PK extra op.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauper. Als je met een golf sneller wilt zijn dan een 360 of een F430, dan heb je meer nodig dan neppe luchtinlaten, taartscheppen en No-Fear stickers.
O.k dat was dus een ongewenste zaadlozingquote:Op zondag 9 juli 2006 20:06 schreef Jeff1981 het volgende:
Weet je wel niet hoe kicke 't is als je Firefox in 0,584931 seconde opstart in plaats van 0,6 seconde?![]()
Je bent in de war met Opera. Met Firefox moet je maar net geluk hebben dat het startquote:Op zondag 9 juli 2006 20:06 schreef Jeff1981 het volgende:
Weet je wel niet hoe kicke 't is als je Firefox in 0,584931 seconde opstart in plaats van 0,6 seconde?![]()
Whahaquote:Op zondag 9 juli 2006 20:17 schreef Lunar het volgende:
[..]
Je bent in de war met Opera. Met Firefox moet je maar net geluk hebben dat het start
"computers van Dell"quote:Op zondag 9 juli 2006 19:44 schreef teh_m0nkey het volgende:
Hmm, Pentium 3 ben ik toch met je oneens. Oké, voor browsen enzovoorts is het voldoende, maar meer kun je er toch echt niet mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn pc gaat al een hele tijd mee, en ook pentium 3's voldoen nog uitstekend als je tenminste niet achter iedere "hebben om te hebben" of "mijn buurjongen heeft er ook een dus moet ik een snellere" trend aanrent.
Ja, ongeveer 20 euro voor de beste CPU cooler, en als het goed is heb je al een goede case (kost ook maar 100 euro max inclusief voeding/ventilatoren).quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef HUG-LIFE het volgende:
vb.
Athlon 64 X2 4200+ (2000MHz) +/- 379 euro
Athlon 64 x2 4600+ (2400MHz) +/- 579,-
Athlon 64 x2 4200+ @ 2400Mhz = 4600+ = 379 euro
verschil = 200 euro
weliswaar kost koelingswaren ook nog wat...
i
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |