Wat natuurlijk grote kolder is.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef longinus het volgende:
de gedachte achter dat vrouwen netter zijn.
Het is echt het tegenovergestelde; tenminste bij al mijn voormalige studentenhuizen. Vrouwen maken troep; mannen ruimen t eerst op en flikkeren later de hele teringzooi of weg; of op hun kamer. Leuk bij niet afgewassen spaghettipannen of braadpannen.quote:
Ik had een huisgenote die dacht dat ze d'r maandverband gewoon door de wc kon spoelen, met als resultaat één dikke verstopte bebloede drijvende massaquote:Op zondag 9 juli 2006 19:10 schreef longinus het volgende:
maar vaak zit daar de gedachte achter dat vrouwen netter zijn.
Ze wil dus gewoon samen met een huisgenote er een lekkere vieze smeerboel van maken, daar wil jij toch niet tussen zitten?quote:
Ik dacht eerst dat die ene wigger (met zijn Colt) was gaan studeren...quote:
Als je dit nou eens tegen haar had gezegd, in plaats van er hier over te miepen... Dan had je de kamer nu misschien al gehadquote:Op zondag 9 juli 2006 19:03 schreef kippiej het volgende:
Godverdomme hoer! Het is al moeilijk genoeg, een kamer zoeken! Doe niet zo moeilijk! Zit je nog steeds op de basisschool en dat je jongens stom vind?! Of ben je er weer zo een die er vies van is als je een mannelijke huisgenoot hebt
Niet alle mannen pissen over de wc vloer en bril heen ! Daar komt bij dat het de vrouwen zijn die er een gigantische teringzooi van maken, om nog maar te zwijgen over die maandelijkse periode's die ze hebben waarbij deze vunzigheid openbaar kenbaar wordt gemaakt. Wij mannen lopen daar ook niet moeilijk over te doen.
Misschien heeft het te maken met een gevoel van privacy?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:03 schreef kippiej het volgende:
Niet alle mannen pissen over de wc vloer en bril heen ! Daar komt bij dat het de vrouwen zijn die er een gigantische teringzooi van maken, om nog maar te zwijgen over die maandelijkse periode's die ze hebben waarbij deze vunzigheid openbaar kenbaar wordt gemaakt. Wij mannen lopen daar ook niet moeilijk over te doen.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Dickbride het volgende:
Vrouwen zijn ECHT veel netter.
Niet weer Thijs he!quote:Op maandag 10 juli 2006 08:57 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die ene wigger (met zijn Colt) was gaan studeren...
Dat dacht je.. we zitten hier in een ex vrouwen studenten huis.. we hebben eerst alles chemisch moeten ontsmetten.. jemig wat een tering zooiquote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef Dickbride het volgende:
Vrouwen zijn ECHT veel netter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |