voor de reset, had ik 34 gig. naja oké, maar dan heb je eindelijk weer je enige redmiddel op deze wereld terug, is het er weer afquote:
totale reset, en 8 gig muziekquote:Op zondag 9 juli 2006 17:10 schreef Forcefuzz het volgende:
Uhm, hoe kan het dat als je je pc reset je 8 gig kwijtraakt?
totale reset, herinstallatie van besturingssysteemquote:Op zondag 9 juli 2006 17:11 schreef tonks het volgende:
Als je een pc reset ben je niet meteen alles kwijt hoor
Ech wel... vraag maar aan TS... 8 gig johquote:Op zondag 9 juli 2006 17:11 schreef tonks het volgende:
Niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:11 schreef tonks het volgende:
waar wou jij met een budget van nihil komma nihil een backup maken van 34gig?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:14 schreef Carnaval het volgende:
de volgende keer maar een backup maken?
Dus je bent gewoon een josti die heeft liggen kutten in dos met het format commando?quote:
een paar lege dvds en een dvd brander zijn echt niet duur.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:15 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
waar wou jij met een budget van nihil komma nihil een backup maken van 34gig?
1: zal het proberenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:16 schreef dahei het volgende:
Ten eerste: Zou je het woord "kanker" niet op deze manier willen gebruiken. Ik ben er namelijk net een goede vriend door kwijtgeraakt.
Ten tweede: Leg even goed uit wat er aan de hand is. Waarschijnlijk kunnen we je nog wel helpen. Er zijn namelijk programma's waarmee je data die gewist is toch van je harddisk kunt lezen.
ach zielig hoor... maak een backup / koop cd's / zeur op je huisgenoten niet hier / oh ja, die muziek zal wel niet veel voorgesteld hebben als ik zie hou jij praat (hiphop?)... jamerssquote:Op zondag 9 juli 2006 17:16 schreef dahei het volgende:
Ten eerste: Zou je het woord "kanker" niet op deze manier willen gebruiken.
fuck dubbel post sryquote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ach zielig hoor... maak een backup / koop cd's / zeur op je huisgenoten niet hier / oh ja, die muziek zal wel niet veel voorgesteld hebben als ik zie hoe jij praat (hiphop?)... jamerss![]()
whaha jouw pa is zo domquote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef PatjeDoN het volgende:
2: Mijn vader was niet tevreden over het feit dat Word niet op de PC zat (dat is helemaal niet moeilijk te downloaden, maar goed.. Dus heeft hij Windows XP er af geflikkert en er compleet opnieuw op gezet.
Nu kan ik dus geen muziek luisteren
HipHop? neuk jij dan ook met dode mensen? dat vind ik net zo ranzig als hiphop.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ach zielig hoor... maak een backup / koop cd's / zeur op je huisgenoten niet hier / oh ja, die muziek zal wel niet veel voorgesteld hebben als ik zie hou jij praat (hiphop?)... jamerss![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |