Arme jijquote:Op zondag 9 juli 2006 16:03 schreef Roellio het volgende:
Ik lig vreemdzaam op de bank tv te kijken, hoor ik ineens wat vallen op m'n balkon. Dus ik denk van:en loop naar de balkondeur om te kijken wat het was.
En wat bleek...![]()
Het wasrekje is tussen het balkonhekje en de deur ingevallen en die deur die zit nu dus muurvast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zoiets roep ik net ook op ircquote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog wel een werphengel in de schuur liggen. Daar red ik het denk ik wel mee vanuit het slaapkamerraam.
Sterktequote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog wel een werphengel in de schuur liggen. Daar red ik het denk ik wel mee vanuit het slaapkamerraam.
Wel foto's maken heh!quote:Op zondag 9 juli 2006 16:09 schreef Roellio het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sterkte![]()
enne buren ?? kunnen die er evt. bij via het balkon ofzo ?
Ik woon hier net.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:13 schreef junkiexp het volgende:
Geweldig.
Ook last van het plintjes syndroom zie ik.
Dat wordt weer verhuizen danquote:
Welk onderdeel van 'muurvast' begreep je niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:15 schreef beertenderrr het volgende:
Kan je je arm niet door de deuropening steken en dan wat proberen te verplaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |