Buiten de NBK is er inderdaad niks mis met O dubbel S, maar het lijkt mij gewoon niet echt een ideale vakantiebestemming.quote:
Je kunt hier de Unox bezoeken, en we hebben ook de organon, enne vergeet niet ons Jan Cunen museumquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:06 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Buiten de NBK is er inderdaad niks mis met O dubbel S, maar het lijkt mij gewoon niet echt een ideale vakantiebestemming.
Wat is de organon??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Je kunt hier de Unox bezoeken, en we hebben ook de organon, enne vergeet niet ons Jan Cunen museum...
Okee, Oss is niks voor je vakantie..
Okee dat wist ik dus niet, dus Oss is best wel belangrijk dus geen wonder dat de NBK zo aan het pimpen is over Oss.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:31 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Je weet wel, waar ze de pil maken.. Dat komt allemaal uit oss..
Zonder Oss was er allang een overbevolking...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:33 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Okee dat wist ik dus niet, dus Oss is best wel belangrijk dus geen wonder dat de NBK zo aan het pimpen is over Oss.
Dus de oplossing voor de vergrijzing is eigenlijk die pillenfabriek opblazen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:35 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Zonder Oss was er allang een overbevolking...![]()
Nee, dan komen er meer kinderen en komt er straks als wij oud zijn vergrijzing en dus minder VUTquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus de oplossing voor de vergrijzing is eigenlijk die pillenfabriek opblazen.![]()
Tuurlijk niet, gewoon fokken voor het leven.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:02 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nee, dan komen er meer kinderen en komt er straks als wij oud zijn vergrijzing en dus minder VUT
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon fokken voor het leven.
Er kunnen niet genoeg kinderen geboren worden in Nederland.
Nee joh, we sturen ze naar België en koloniseren zo heel Vlaanderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Sturen we ze gewoon naar Zimbabwe..
Goed plan,quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee joh, we sturen ze naar België en koloniseren zo heel Vlaanderen.
Dan lijven we Vlaanderen in en mag Wallonië naar de Fransen, ze mogen ook meteen Brussel erbij hebben.
2 van de grootste havens van de wereld in Nederlandse handen en we stappen direct uit de EU.
Heel Europa is gedwongen om met ons zaken te doen en onze prijzen te betalen.
Dus kunnen we de gulden weer terug invoeren en iedereen leeft weer lang en gelukkig.![]()
Haha ik kom ook uit Oss en ik ken er wel een paar. Ik zie ze regelmatig lopen hier in de stad, doelloos als altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:33 schreef MrSASO het volgende:
Er is gewoon iemand hier uit Oss.
Vertel eens ken jij die NBK persoonlijk??
Echte straatratten dus, waar gaan ze uit??quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:57 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Haha ik kom ook uit Oss en ik ken er wel een paar. Ik zie ze regelmatig lopen hier in de stad, doelloos als altijd
Op vrijdag meestal gewoon hier in het centrum, op zaterdag weet ik het niet. Ik ga zelf niet zo vaak uit vandaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Echte straatratten dus, waar gaan ze uit??
Mischien ga ik eens een keer een kijkje nemen daar.
NBK is voldoende reden dat het geen goeie bestemming isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:06 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Buiten de NBK is er inderdaad niks mis met O dubbel S, maar het lijkt mij gewoon niet echt een ideale vakantiebestemming.
Eigenlijk wel, is net een junglesafari.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
NBK is voldoende reden dat het geen goeie bestemming is![]()
Oss rulez,, dan is het toch logischquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef S-Two het volgende:
Mijn god, dat dit topic nog steeds loopt.
We hebben hier naast de NBK nog meer gangs hoor, daar word je helemaal bang vanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, is net een junglesafari.
Helemaal alleen naar de O dubbel S met niks anders als mijn petje als wapen.![]()
Oss-Westquote:Op zondag 16 juli 2006 12:50 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
We hebben hier naast de NBK nog meer gangs hoor, daar word je helemaal bang van![]()
Feliquote:Op zondag 16 juli 2006 14:46 schreef Canisfire het volgende:
Ik is jarig *o*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |