pauperquote:Op zondag 9 juli 2006 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee beste scootersjonnies, het is niet 'jaweh gek, een kerel wat ik ken'.
Het is 'een kerel die ik ken' !!
Leer dat nou eens, en kom daarna maar terug!
Whehehe.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En het zijn idd vnl. Maikuuul, MaddoX, Junkiesietze en aanverwanten die zulks een foute term bezigen
Wil jij Onze Lieve Heer er wel even buiten laten? Die is het ook niet eens met dergelijk taalgebruik.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:58 schreef Neohammer het volgende:
jaweh gek, een kerel wat ik ken doet dat ook heeltijd.
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:55 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Wil jij Onze Lieve Heer er wel even buiten laten? Die is het ook niet eens met dergelijk taalgebruik.![]()
Fout! volgens mij...quote:Op zondag 9 juli 2006 14:50 schreef nog.een.keer het volgende:
Een meisje die ik ken, een meisje die ik kon, ik kende het meisje, ik kon het meisje, het meisje kent mij.
Het meisje is geen dat. Dat is (bijvoorbeeld) een voorwerp en een meisje is dat niet (al zien sommige mensen dit wel zo).
"die meisje" kan weer niet, "dat meisje" wel omdat "dat" in deze context als aanwijzend woord gebruikt wordt.
Dit is satirisch bedoeld toch he? toch? zeg even "ja" voor mijn gemoedstoestand...quote:Op zondag 9 juli 2006 14:50 schreef nog.een.keer het volgende:
Een meisje die ik ken, een meisje die ik kon, ik kende het meisje, ik kon het meisje, het meisje kent mij.
Het meisje is geen dat. Dat is (bijvoorbeeld) een voorwerp en een meisje is dat niet (al zien sommige mensen dit wel zo).
"die meisje" kan weer niet, "dat meisje" wel omdat "dat" in deze context als aanwijzend woord gebruikt wordt.
Taalverneukerts.
Jaweh, Jehova. De god van de joden.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wat heeft die er nu weer mee te maken?
![]()
D'oh!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit is satirisch bedoeld toch he? toch? zeg even "ja" voor mijn gemoedstoestand...![]()
Jahwehquote:Op zondag 9 juli 2006 15:16 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Jaweh, Jehova. De god van de joden.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:58 schreef Neohammer het volgende:
jaweh gek, een kerel wat ik ken doet dat ook heeltijd.
Nu je het zegt, leeft Junkiesietze eigenlijk nog?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En het zijn idd vnl. Maikuuul, MaddoX, Junkiesietze en aanverwanten die zulks een foute term bezigen
Nee.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu je het zegt, leeft Junkiesietze eigenlijk nog?
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
... zulks .....
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |