Waar zijn die mooie verhalen? Die constructief opgebouwde OP's?quote:Whahaha, kijk eens naar dit filmpje supervet echt waar! Ik lag echt zooo dubbel van het lachen, dat ik 'm echt met jullie moet delen: haha supervet filmpje, klik hier!.
Ja, want die is lekker origineel, met z'n uitgemolken scooter vmbo humor..quote:Op zondag 9 juli 2006 12:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Tja, Maikuuul is op vakantie.
die idioot is niks. hij kan alleen maar belachelijk reageren.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:58 schreef Gluckskafer het volgende:
Tja, Maikuuul is op vakantie.
Behalve als ik dronken ben.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:21 schreef cerror het volgende:
Mij zie je zulks niet doen rampkankerkloon.
Wie de schoen past enzo!!!quote:Op zondag 9 juli 2006 12:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waarde rekels,
Het is droevig gesteld met de creativiteit van de OP's in ONZ. Ik zie een groeiende tendens om gewoon een of andere hyperlink te plaatsen die dan weer doorverwijst naar een of andere goedkope Youtube-output. Zoiets als:
[..]
Waar zijn die mooie verhalen? Die constructief opgebouwde OP's?
![]()
![]()
Dat jij mijn grollen niet weet te waarderen, ligt puur aan je eigen gevoel voor humor, die volgens Maurice de Hond tot een nieuw dieptepunt is gezakt.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
Een goed ONZ, begint bij jezelf, AV. Dus maak zélf eens een goed topic en niet de bagger die je meestal opent.
Ik ben fan van z'n topicquote:Op zondag 9 juli 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
Een goed ONZ, begint bij jezelf, AV. Dus maak zélf eens een goed topic en niet de bagger die je meestal opent.
av maakt juist mooie op´s altijd, dat je dat niet ziet is jouw probleemquote:Op zondag 9 juli 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht al zoiets te proeven aan z'n taalgebruik.. (eerste 2 woorden in deze OPquote:Op zondag 9 juli 2006 14:04 schreef tonks het volgende:
Dat moet ik wel weer toegeven dirktatortje je maakt wel leuke OP's![]()
Mits bier dus!quote:
Let op je woorden, vlegel!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:21 schreef cerror het volgende:
Mij zie je zulks niet doen rampkankerkloon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |