Mensen die denken dat je een Tweaker bentquote:Op zondag 9 juli 2006 12:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net of het wat interesseert van welk merk je harde schijf is
Tweakers![]()
![]()
![]()
Idem hier.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:35 schreef Steve-O het volgende:
ik heb al jaren lang 3 msxtors in mijn pc .
Super schijfjes nooit gezeik mee
Je moet niet reageren op -Sandstorm- joh.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je een Tweaker bent
En hier. Alle comps die ik heb zitten maxtors in omdat Seagates zo bagger zijn. Leeftijden van de Maxtor schijven hier zijn momenteel 3 tot 9 jaar waarvan er 2 van 5 en 1 van 3 jaar jaar dag en nacht aanstaat.quote:
Zelfs ik heb ze niet uitermate gekoeld en toch doen ze het gewoon. Ligt gewoon aan de persoon denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:13 schreef tralalala het volgende:
Omdat je pc niet goed gekoeld is, is maxtor kut?![]()
Maxtort is overgenomen door seagatequote:Op zondag 9 juli 2006 13:16 schreef Chinless het volgende:
Als je niet met een PC kan omgaan moet je gewoon geen pc nemen.
Ik heb WD, Samsung, Maxtor gehad, met niets problemen.
En dan ga ik niet zachthandig met die harddisken om, maar ik denk eerder dat het aan de gebruiker lig, als aan het product. Aangezien maxtor nog steeds verkoopt en WD ook, zullen ze allen het wel goed doen
Prima koeling hoor. Zit ook nog eens in een Zalman HD-koeler en ik heb een prima luchtstroom in de kast.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:13 schreef tralalala het volgende:
Omdat je pc niet goed gekoeld is, is maxtor kut?![]()
Het is gewoon heel vreemd dat de ene alleen maar goede ervaring hebben met Maxtor en anderen totaal niet. Waar het aan ligt?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:26 schreef classpc het volgende:
[..]
Prima koeling hoor. Zit ook nog eens in een Zalman HD-koeler en ik heb een prima luchtstroom in de kast.
Maar de mensen die hier geen problemen met Maxtor hebben, zijn die ook allemaal in het bezit van een Maxtor DiamondMax 10 200 GB IDE?
Het is namelijk juist dát model waar ik problemen mee heb. Ik heb daar ook meedere modellen van dus, en een ander model dat net wat ouder is, heeft hetzelfde een tijdje terug al gedaan wat ik nu met deze heb.
En ik hoorde dat de SATA versie hiervan ook niet helemaal goed werkt. Maar dat kan ik zelf natuurlijk niet bevestigen.
Daarom zou ik wel willen weten welke modellen jij gebruikt dan. Omdat ik vooral met 200 GB's slechte ervaringen heb.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon heel vreemd dat de ene alleen maar goede ervaring hebben met Maxtor en anderen totaal niet. Waar het aan ligt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |