Slank is niet perse gezond uiteraard. Ongezond eten is ook voor slanke mensen slecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en van roken word je juist slanker
Ironisch eigenlijk...
chips zonder ribbels, gewoon die goedkope van 26 cent, is zo slecht nog niet eens. Denk meer aan het "verborgen vet". Mac-burgers zijn volledig van vet-emulsie gemaaktquote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef vingerplantjuhh het volgende:
waar is de eigen verantwoordleijkheid van mensen? iedereen weet toch dat overal waar te voor staat slecht is?
vet eten mag van mij best verhoogd worden in prijs zolang het gezonde voer maar in prijs daalt. 4 euro voor een bakje aardbeien die na een halve dag al wegrotten is gewoon te triest voor woorden.
er zijn veel gezinnen in nederland die onder de bijstandsgrens zitten en die hun kinderen een zak chips van 50 eurocent bij de lidl geven omdat dat tegenwoordig veel goedkoper is dan 2 volkoren boterhammen met kaas of een krop bloemkool met aardappelen en een stukje vlees.
Ik zeg ook niet dat't gezond isquote:Op maandag 10 juli 2006 16:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Slank is niet perse gezond uiteraard. Ongezond eten is ook voor slanke mensen slecht.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:47 schreef vingerplantjuhh het volgende:
vet eten mag van mij best verhoogd worden in prijs zolang het gezonde voer maar in prijs daalt. 4 euro voor een bakje aardbeien die na een halve dag al wegrotten is gewoon te triest voor woorden.
er zijn veel gezinnen in nederland die onder de bijstandsgrens zitten en die hun kinderen een zak chips van 50 eurocent bij de lidl geven omdat dat tegenwoordig veel goedkoper is dan 2 volkoren boterhammen met kaas of een krop bloemkool met aardappelen en een stukje vlees.
Ik las ook een tijd terug in de krant dat kinderen tussen de middag met een euro naar de McDonald's worden gestuurd voor een euroknaller. En dat is echt niet goedkoper dan brood met kaas!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
chips zonder ribbels, gewoon die goedkope van 26 cent, is zo slecht nog niet eens. Denk meer aan het "verborgen vet". Mac-burgers zijn volledig van vet-emulsie gemaaktTerwijl het wegkouwt alsof het half om half gehakt is
![]()
Tja, dat is dan ook weer zo. Maar ik zou het m'n kind echt niet aan willen doen, getver zeg elke dag naar McDonald's sturen wat ben je dan voor ouder!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef vingerplantjuhh het volgende:
met een euro naar de mc is idd niet goedkoper maar door het veelvoudige aan vetten geeft het een erg verzadigd gevoel waardoor je weer minder honger hebt. als ik een keer naar de mc ga zit ik het savonds laat nog op te boeren terwijl als ik mijn gezonde groente eet ik na 3 uur alweer honger heb. een kindermaag is dusdanig klein dat een euroknaller een behoorlijk voldaan gevoel geeft in de maag. als dat kind dan de rest van de dag geen honger heeft is het weer relatief goedkoper.
Ik eet me bij de mac 3x in de rondte en sta met honger weer buiten....quote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef vingerplantjuhh het volgende:
met een euro naar de mc is idd niet goedkoper maar door het veelvoudige aan vetten geeft het een erg verzadigd gevoel waardoor je weer minder honger hebt. als ik een keer naar de mc ga zit ik het savonds laat nog op te boeren terwijl als ik mijn gezonde groente eet ik na 3 uur alweer honger heb. een kindermaag is dusdanig klein dat een euroknaller een behoorlijk voldaan gevoel geeft in de maag. als dat kind dan de rest van de dag geen honger heeft is het weer relatief goedkoper.
heb je zeker een lintwormquote:Op maandag 10 juli 2006 19:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik eet me bij de mac 3x in de rondte en sta met honger weer buiten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |