Die moet ik onthouden, die achteruitquote:Op zondag 9 juli 2006 00:57 schreef mrcool het volgende:
Ik ben er weleens lopend doorheen gegaan! Was geen enkel probleem. Samen met een maat van me zijn we er ook een keer met een auto in zijn achteruit doorheen gereden, toen keken ze wel ff raar op!
Idd, maar daarentegen heb ik ook weleens meegemaakt dat ze het dubbel en dwars goedmaakten. Waren ze een QP vergeten en kregen we er ff 3 Mc Krokets bij!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kijk er meestal raar van op dat ze bij de MacDrive een x de goede bestelling geven...
QPquote:Op zondag 9 juli 2006 01:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Idd, maar daarentegen heb ik ook weleens meegemaakt dat ze het dubbel en dwars goedmaakten. Waren ze een QP vergeten en kregen we er ff 3 Mc Krokets bij!
Vind hem goed te eten! Ga zelf toch meestal voor de Big Tasty!quote:
Die noem ik altijd 'Big Smerig'quote:Op zondag 9 juli 2006 01:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Vind hem goed te eten! Ga zelf toch meestal voor de Big Tasty!![]()
Je snapt me niet helemaal denk ik, wel gewoon de route maar dan gewoon in zijn achteruit.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
En hopen dat er niemand van de andere (juiste) kant komt ...![]()
Nee je moet dus gewoon achteruit maar wel de goede rijrichting in de mcdrive in rijden... kan degene op de bijrijderstoel bestellen..quote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Juist, zo is het precies gegaan!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nee je moet dus gewoon achteruit maar wel de goede rijrichting in de mcdrive in rijden... kan degene op de bijrijderstoel bestellen..
LOL!![]()
Whahah te weinig bij de Mac geweest denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Nee je moet dus gewoon achteruit maar wel de goede rijrichting in de mcdrive in rijden... kan degene op de bijrijderstoel bestellen..
LOL!![]()
sorry...quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef Jimmeh het volgende:
Jongens blijf on topic als je het over de burgers wil hebben open dan een eigen topic dit is de mijne!!!!J
of gewoon 24 uur per dagquote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja waarom blijft de hele tent dan niet open tot 4
Misschien omdat ze dan meer personeel nodig hebben in de late uurtjes?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:51 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja waarom blijft de hele tent dan niet open tot 4
Ja, want als je achteruit rijdt heb je daar last van?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |