Omdat er nu geen kleinen meer op het nest zitten? Amateur-bioloog.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:38 schreef Asics het volgende:
waarom pas volgend jaar en niet vannacht?
je durft niet he!
Ja, en die beesten slapen op het nest als ze geen jongen meer hebben. Lees een boek! Doe iets!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:49 schreef Asics het volgende:
dan steek je toch de grote in brand als ze liggen te maffen? ow ow moet ik alles uitleggen of zo
Hahahahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, en die beesten slapen op het nest als ze geen jongen meer hebben. Lees een boek! Doe iets!
Ik heb een hele tijd 2 van die krengen onder de dakpannen gehad. Recht boven mijn hoofd als ik in bed lag!quote:
Aan de ene kant; helaas wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Meeuwen zijn de ratten van de zee...
Woon je aan de kust ?
Ik woon aan een haventje, helaas inclusief meeuwenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Meeuwen zijn de ratten van de zee...
Woon je aan de kust ?
Die dus ja, laatst zat er zo'n Tjernobyl-meeuw uit mijn schattige kleine vogelhuisplateauxdingus te eten. Oprotten, ga vis vangen ofzoquote:
Hier voeren ze zichzelf met krabben....quote:
Geen frietkraam hier gelukkig..... wel etensresten uit vuilnisbakkenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
[..]
En friet van de lokale frietkraam aan zee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |