Ik woon in een lieve, lieve semi sub-urban wijk van Amersfoort met kleuters, vijvers, bejaarden en een paar allochtonen (die we hebben zodat wij enthousiast kunnen vertellen over die keer dat we Couscous gingen eten als iemand ons beschuldigd van racisme).
Helemaal goed dus!
![]()
Nu heeft het enige pauper gezin uit de wijk (die we hebben, zodat niemand ons kan beschuldigen dat wij nooit een praatje maken met 'de gewone man') besloten om een feest te geven.
Nou ja, moet kunnen, de hele middag en avond schreeuwende hoepeloorbel-hoertjes, een walm van de 'frikedellen' die op de barbeque zijn belandt, en het gehele 'Explosive Tuning Beats' en Jannes ouvre dat voorbij komt. Ieder z'n ding.
Maar mijn labiele buurman is het er niet mee eens. Mijn labiele buurman heeft zo'n ontiegelijke hekel aan herrie, dat hij spontaan zélf als een halve mongool planken aan het schuren is, want herrie kan alleen bestreden worden met herrie. Ofzo.
Hij had ook een motor een half uur vol kunnen laten brommen, of gezellig gaten kunnen gaan boren, want dat deed hij al eens eerder, toen de labrador van onze andere buren zijn baasjes nogal mistte en 4 uur lang tegen iedere willekeurige zuurstofmolecuul aan het blaffen was.
En dát vindt de kraspanda achterbuurjongen weer niet tof blijkbaar, want die heeft nu zijn debiel grote stereo installatie bij het raam gezet, om de rest van de avond zijn muzieksmaak met de hele buurt te delen: een gezellige combinatie van death metal, overstuurde hardcore en gillende gothics.
![]()
Dus nu zit ik hier nog 3 uur lang naar een gezellige combinatie van Jannes en Fransie Bauer, een schuurzaag en de beste nummers van Varghxzsgothsaurgh te luisteren. Aangevuld met wat panisch geschreeuw 'of die pokkeherrie wat zachter kan'.
Jeuh.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nosh op 08-07-2006 22:30:24 ]