Was wel gaafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef KreKkeR het volgende:
Verder nog leuk gewalibied?
Hierin moet ik je gelijk gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:49 schreef Kurk het volgende:
Je moet ook niet naar Walibi gaan, klein vies kut stinkend duur voorkruip hangjongeren kankerpark.
El condorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:00 schreef SilverBullet het volgende:
Je verhaal klopt van geen kant.De la via volta is géén hangende achtbaan!
of doelde je op zijn hoofd?
Jij bent de mensenkenner - ik niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Mensenkenner het volgende:
Misschien had ie geluisterd als je er iets intimiderender uit zag.
Laat ik het zo zeggen - er waren teveel medelandersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Fatality het volgende:
als je een voorkruiper wil terugfluiten moet je het natuurlijk wel goed doen, en niet stoppen na 5 woorden, maar hem duidelijk gewoon 3 tikken op z'n gangsterneus geven of aan z'n oorbelletjes trekken.
Oh je bent dus gewoon een mietje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
El condor![]()
[..]
Jij bent de mensenkenner - ik niet.
[..]
Laat ik het zo zeggen - er waren teveel medelanders![]()
Ik wil liever oud worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:18 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Oh je bent dus gewoon een mietje.
Echt niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef Renesite het volgende:
"En waar ben JIJ mee bezig?" vraag ik nors
Ja, echt. een school met 60 kerels voor waarvan 1 klasgenootje mij irriteert (kan mij het bommen dat ze ik voor jou jij voor mij gaan spelen vóór mij) Allemaal 15 jaar, en ik met mijn 17 die de moraalridder speelt.quote:
Ik zou gewoon altijd een 9-mil bij me hebben, je weet immers maar nooit, weet je. Je weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, echt. een school met 60 kerels voor waarvan 1 klasgenootje mij irriteert (kan mij het bommen dat ze ik voor jou jij voor mij gaan spelen vóór mij) Allemaal 15 jaar, en ik met mijn 17 die de moraalridder speelt.
Ja - doewie
Hier werd het boeiend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef Renesite het volgende:
Gisteren waren we - ik mijn broer een goede vriend en zijn tweeling zus
Hier stopte ik met lezenquote:- in Walibi.
Dat gebeurde welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef HPoi het volgende:
Gewoon dat petje de el Condor intiefen.
Dat pakken ze vaak wel hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel! Een petje viel in een achtbaan
![]()
hij ligt er denk ik nu onder
Misschien door de drukte niet, wees positief.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |