Komen we elkaar misschien nog tegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
Gister kaartjes gekocht voor as donderdag![]()
twee weken geleden in Uden geweest en het was 1 uur voor de pauze en een uur erna ( grof geschat )quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Exterminator het volgende:
Ik ga donderdag naar deze voorstelling!
Weet iemand trouwens hoelang hij ongeveer duurt?
Ik heb je gespotquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef zwartedoos het volgende:
Gister kaartjes gekocht voor as donderdag![]()
Ik ga vrijdag naar Cuijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn broer zit nu in Cuijk, voorstelling begint 20.15u.
Hij zit op rij 1![]()
Ik heb de voorstelling al een hele tijd terug gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 19 december ergens in een schouwburg in 't Gooi [afbeelding]
Daar waren nog kaarten die, na een kleine registratie, zo te bestellen waren. Het is ook nog eens de verjaardag van mijn eega [afbeelding] de dag erna.
Vreemd wel, overal in de buurt bij ons (en dat wil wat zeggen als je midden in de Randstad woont) waren de kaarten ruimschoots uitverkocht. Maar daar in 't Gooi kon je ze zo krijgen [afbeelding]
Ik kijk er naar uit [afbeelding]
Ik heb de ballen weer uit m' n broek gelachen. Vooral het 2e gedeelte over een stukje over matrassen en beter bed. Man, je kon me oprapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Yep, me tooquote:Op donderdag 8 november 2007 11:51 schreef Ephemera het volgende:
Ik ga hem in januari in Hoogeveen zien!
Ik ben benieuwd.. maar als ik dat hier zo lees, gaat het helemaal goed komen![]()
Oeehquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef kalinho het volgende:
Kom net terug van Breda Chasse. Vanmiddag gebeld en ja ze hadden nog 2 kaartjes
Vond de show beter dan 'Nee, dan Lourdes'.
Ik ook.. vanavond..quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
OeehNu krijg ik er nog meer zin in
![]()
Duurt alles bij elkaar een ruime twee uur als ik me goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:52 schreef Fostar82 het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang de voorstelling duurt? We zijn bezig met de planning voor aanstaande woensdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |