quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zeker ook in Rijswijk?
Bij mij hetzelfde, alleen maar gelachen, alleen niet als het me te snel ging, maar voor 95% kon ik het wel volgen. Echt wel één van zijn leukste shows
.
Doet ie nog iets met de 1e rij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zaten wat mensen op de 1e rij die erg dronken waren, en er ook heel de tijd door heen zaten te praten. En toen ging Bert daar wel op in, zo van sorry dat ik door jullie geklets heen praat etc. Die mensen waren erg irritant. In de pauze kregen de stelletjes ruzie met elkaar en kwamen na de pauze ook niet meer terug. En dat heeft Bert wel nog gebruikt, zo van wat is het gezellig he mensen nu die mensen weg zijn etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doet ie nog iets met de 1e rij?![]()
misschien een [spoiler] tag handig voor de mensen die het niet willen weten
Dat duurt nog wel even vrees ikquote:Op donderdag 9 november 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
Bertje Vis! Ik wacht wel tot ie op tv/dvd komt..
Lijkt me ook wel leuk om zoiets mee te makenquote:Op maandag 13 november 2006 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb ook de try-out gezien, en die stemde erg hoopvol. Er ging nog wel een hoop mis, maar daar maakte Bert wel weer een of andere grap van
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |