Nou die heb ik dus net terug in de doos gestopt en staat klaar voor verzending retour.
Om te beginnen werd mij aan de telefoon beloofd dat het kastje lekker klein zou zijn zoiets als een sigarendoosje, maar het heeft dus gewoon de afmetingen van de eerste de beste DVD speler.
Dan zou ik er ook nog eens tot 100 uur tv mee op kunnen nemen. Niets daarvan.
En de meeste tijd heb ik goed beeld hoor, daar niet van. Maar net had ik een half uur lang op alle zender blokjes, en op enkele zenders zelfs helemaal geen beeld.
Teletekst werkt niet.
Die tv-gids is onpraktisch. Niet ingewikkelder dan een tradiotionele die onder het salontafeltje ligt, maar lang niet zo gebruiksvriendelijk als bijvoorbeeld die van Windows XP Mediacenter Edition.
De zenders zijn niet naar eigen keuze in te delen. Cartoon Network zit op 341 en Omroep Brabant op 782. (ongeveer dan). Talpa staat helemaal voor aan op 10! En daar is niets aan te doen.
En dan word het ding ook nog eens gloeiend heet! Je kan je hand nog net op de bovenkant laten liggen, maar toen ik m net terug in de doos wilde stoppen en de onderkant vast hield schrok ik al helemaal zo godvergeten heet dat het stomme kreng is.
En o ja.. natuurlijk is het beeld stukken beter dan voorheen, daar hoor je me niet over klagen... MAAR DAN MOET IK WEL BEELD HEBBEN... en geluid... ach man flikker toch op dat verschil hoort een normaal mens niet eens.
Conclusie: weg d'r mee.. bagger...
Kom over 5 jaar maar terug als die techniek WEL gebruiksvriendelijk is.