zover ik gekeken heb is het gewoon de UPC Mediaboxquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef Homdeck het volgende:
Van welk merk is je kastje dan?
oh ik heb Essent digitale tv en heb een kastje van Samsung en die is idd niet groter dan een flinke sigarendoos.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
zover ik gekeken heb is het gewoon de UPC Mediabox
m.a.w. zelfs op je afstandsbediening staat dan het lelijke upc logo![]()
De stekker er even een paar minuten uithalen. Heb ik ook wel eens last van met @home digi tv.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
oh ik heb Essent digitale tv en heb een kastje van Samsung en die is idd niet groter dan een flinke sigarendoos.
teletekst is idd een ramp. Daar heb ik al eens een topic over geopend. Op de 1 of andere manier wordt teletekst geopend van de zender waar je voordat je wou teleteksten naar zat te kijken en ik krijg het niet voor elkaar om dat op te lossen, behalve door de decoder aan en uit te zetten.![]()
Thomsonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef Homdeck het volgende:
Van welk merk is je kastje dan?
Ik snap al die "problemen" met digitale tv niet zo...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef BobbyB het volgende:
Heb geen digitale TV nodig, de ontvangst hier is van dermate goeie kwaliteit (van UPC ja) dat digitale televisie alleen maar nadelen met zich meeneemt, iets met aparte afstandsbediening, geen mogelijkheid voor meerdere toestellen of VCR's etc
Analoog![]()
Alleen als je bagger kwaliteit hebt zou het een oplossing kunnen zijn.
Zijn ze mee bezig. Huidige mediabox is er nog niet geschikt voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef infra-roodborstje het volgende:
Dan zou ik er ook nog eens tot 100 uur tv mee op kunnen nemen. Niets daarvan.
Bij UPC kun je ook nog gebruik blijven maken van de gewone analoge aansluiting op dezelfde televisie en dus zoals jij ze ingeprogrammeerd hebt. Op het moment dat je de extra digitale kanalen wil bekijken gebruik je pas de decoder en kun je de extra kanalen bekijken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef BobbyB het volgende:
Heb geen digitale TV nodig, de ontvangst hier is van dermate goeie kwaliteit (van UPC ja) dat digitale televisie alleen maar nadelen met zich meeneemt, iets met aparte afstandsbediening, geen mogelijkheid voor meerdere toestellen of VCR's etc
Analoog![]()
Alleen als je bagger kwaliteit hebt zou het een oplossing kunnen zijn.
nope, eerste 6 maanden kun je geheel vrijblijvend uitproberenquote:Op zondag 9 juli 2006 03:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Is't niet zo dat je er voor minstens een jaar aan vast zit?
Duh, kunnen ze een andere klant oplichten, met hun "digitale tv".quote:Op zondag 9 juli 2006 12:04 schreef Robocock het volgende:
Moet ik dat kreng in de originele doos terugsturen?
Je COAX-kabel vervangen door COAX van hoogwaardige kwaliteit maakt al een groot verschil. Neemt niet weg dat het signaal ver achterblijft op dat van het digitale signaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:46 schreef Molluck het volgende:
Hier in Eindhoven is het kabelsignaal zo ontzettend slecht dat het echt een verademing is om naar digitale televisie te kijken...
Verder is het idd lastig dat je de kanalen die je vaak bekijkt niet zelf in kan delen en dat het zo langzaam zapt...
En is er op die extra zenders ook nog wat boeiends te zien? Ik bedoel, we hebben er steeds meer zenders bij gekregen maar om nu te zeggen dat de kwaliteit van de TV vooruit is gegaan: nee, eerder achteruit.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Kortom: ik heb nu betere beeldkwaliteit en veel meer zenders - perfect toch?
Het niet kunnen indelen van de zenders is idd wel jammer, maar ach - ik heb die box al een half jaar in huis dus ik weet inmiddels wel op welke kanalen mijn favoriete zenders uitzenden!
Die is meegegaan met het oud papierquote:Op zondag 9 juli 2006 12:04 schreef Robocock het volgende:
Moet ik dat kreng in de originele doos terugsturen?
Digitale TV is stoer, schotel's zijn voor...quote:Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Duh, kunnen ze een andere klant oplichten, met hun "digitale tv".
Mens, ga toch schotel kijken!
Ja leuk voor de overige bewoners, kijken ze zo uit hun raam tegen die achterlijke dingen aan. Het is hier geen Marokkoquote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Digitale TV is stoer, schotel's zijn voor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |