abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39640619
Nou die heb ik dus net terug in de doos gestopt en staat klaar voor verzending retour.

Om te beginnen werd mij aan de telefoon beloofd dat het kastje lekker klein zou zijn zoiets als een sigarendoosje, maar het heeft dus gewoon de afmetingen van de eerste de beste DVD speler.

Dan zou ik er ook nog eens tot 100 uur tv mee op kunnen nemen. Niets daarvan.

En de meeste tijd heb ik goed beeld hoor, daar niet van. Maar net had ik een half uur lang op alle zender blokjes, en op enkele zenders zelfs helemaal geen beeld.

Teletekst werkt niet.

Die tv-gids is onpraktisch. Niet ingewikkelder dan een tradiotionele die onder het salontafeltje ligt, maar lang niet zo gebruiksvriendelijk als bijvoorbeeld die van Windows XP Mediacenter Edition.

De zenders zijn niet naar eigen keuze in te delen. Cartoon Network zit op 341 en Omroep Brabant op 782. (ongeveer dan). Talpa staat helemaal voor aan op 10! En daar is niets aan te doen.

En dan word het ding ook nog eens gloeiend heet! Je kan je hand nog net op de bovenkant laten liggen, maar toen ik m net terug in de doos wilde stoppen en de onderkant vast hield schrok ik al helemaal zo godvergeten heet dat het stomme kreng is.

En o ja.. natuurlijk is het beeld stukken beter dan voorheen, daar hoor je me niet over klagen... MAAR DAN MOET IK WEL BEELD HEBBEN... en geluid... ach man flikker toch op dat verschil hoort een normaal mens niet eens.

Conclusie: weg d'r mee.. bagger...
Kom over 5 jaar maar terug als die techniek WEL gebruiksvriendelijk is.
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
pi_39640738
Van welk merk is je kastje dan?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_39640883
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef Homdeck het volgende:
zover ik gekeken heb is het gewoon de UPC Mediabox
m.a.w. zelfs op je afstandsbediening staat dan het lelijke upc logo
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
pi_39641007
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef infra-roodborstje het volgende:

[..]

zover ik gekeken heb is het gewoon de UPC Mediabox
m.a.w. zelfs op je afstandsbediening staat dan het lelijke upc logo
oh ik heb Essent digitale tv en heb een kastje van Samsung en die is idd niet groter dan een flinke sigarendoos.

teletekst is idd een ramp. Daar heb ik al eens een topic over geopend. Op de 1 of andere manier wordt teletekst geopend van de zender waar je voordat je wou teleteksten naar zat te kijken en ik krijg het niet voor elkaar om dat op te lossen, behalve door de decoder aan en uit te zetten.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 20:46:31 #5
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_39641103
Hier in Eindhoven is het kabelsignaal zo ontzettend slecht dat het echt een verademing is om naar digitale televisie te kijken...

Verder is het idd lastig dat je de kanalen die je vaak bekijkt niet zelf in kan delen en dat het zo langzaam zapt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 8 juli 2006 @ 20:47:58 #6
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39641138
Drama indd dat kreng gaat snel weer terug.

Werkt echt sporadisch goed Zeer vaak geen enkel signaal en dus geen beeld, geluid of wtf ever.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39641193
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:42 schreef Homdeck het volgende:

[..]

oh ik heb Essent digitale tv en heb een kastje van Samsung en die is idd niet groter dan een flinke sigarendoos.

teletekst is idd een ramp. Daar heb ik al eens een topic over geopend. Op de 1 of andere manier wordt teletekst geopend van de zender waar je voordat je wou teleteksten naar zat te kijken en ik krijg het niet voor elkaar om dat op te lossen, behalve door de decoder aan en uit te zetten.
De stekker er even een paar minuten uithalen. Heb ik ook wel eens last van met @home digi tv.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 20:57:19 #8
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39641350
Heb je mij toevallig ooit aan de telefoon gehad?

(alhoewel ik nóóit zeg dat men er 100 uur mee kan opnemen...dat is immers bullshit )

Oh, heb zelf trouwens ook Digitale TV van UPC met extra channel pack... en werkt uitstekend, haarscherp beeld en geluid (Nijmegen)
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_39642901
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef Homdeck het volgende:
Thomson
Ich bin der Führer.
pi_39643736
Mijn vader heeft hem vandaag opgehaald, ik had al zo'n vermoeden dat het niks ging worden blijkt inderdaad bagger...
Bram! Boterham!
pi_39645047
En nu je er van af wilt, krijg je pas met het ware gezicht van UPC te maken. Hebben ze de UPC-gestapo al bij je langs de deur gestuurd?

Ik had onlangs UPC Chello op gezegd. Krijg ik in eens allerlei telefoontjes, om te vragen of we te vreden zijn?, er kwam zelfs iemand aan de deur!

Talpa
Tien
Talpa op Tien
Talpa zit bij mij onder het rode knopje van de AB.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_39645312
Ik ben er zeer tevreden over.
Behalve dan dat Talpa in het pakket zit

.....

UPC
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_39645978
Heb geen digitale TV nodig, de ontvangst hier is van dermate goeie kwaliteit (van UPC ja) dat digitale televisie alleen maar nadelen met zich meeneemt, iets met aparte afstandsbediening, geen mogelijkheid voor meerdere toestellen of VCR's etc

Analoog

Alleen als je bagger kwaliteit hebt zou het een oplossing kunnen zijn.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39646446
welke heb je trouwens die zwarte of die grijze?

en UPC heeft mijn fokking toetsenbord nog niet toegezonden (had 'm in januari al teruggestuurd :S) en hij was beloofd voor mei
  zondag 9 juli 2006 @ 00:20:39 #15
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_39646597
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef BobbyB het volgende:
Heb geen digitale TV nodig, de ontvangst hier is van dermate goeie kwaliteit (van UPC ja) dat digitale televisie alleen maar nadelen met zich meeneemt, iets met aparte afstandsbediening, geen mogelijkheid voor meerdere toestellen of VCR's etc

Analoog

Ik snap al die "problemen" met digitale tv niet zo...
Analoge ontvangst (van UPC) was hier okay, maar is digitaal nog beter.
Aparte afstandbediening voor de digitale box, ja - maar die kan je dmv een cijfercode zo instellen dat die de afstand bediening van je tv overbodig maakt.
In de slaapkamer wordt gewoon nog steeds analoog signaal doorgegeven.
De videorecorder kan ook worden geplaatst bij de digitale box, maar dan kan je alleen opnemen van het kanaal waar je ook kijkt. Maar je kan er ook voor kiezen om hem op het analoge signaal aan te sluiten en dan werkt 'ie als vanouds.

Kortom: ik heb nu betere beeldkwaliteit en veel meer zenders - perfect toch?
Het niet kunnen indelen van de zenders is idd wel jammer, maar ach - ik heb die box al een half jaar in huis dus ik weet inmiddels wel op welke kanalen mijn favoriete zenders uitzenden!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_39647049
Ik heb het vorige week besteld om weer eens uit te proberen. Als er problemen zijn stuur ik alles weer terug.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 9 juli 2006 @ 00:43:46 #17
69211 koffiegast
langzinnig
pi_39647223
Wij hadden regelmatig beeld schokken/hangen etcetera.... volgensmij na monteur langs is gekomen beter geworden
we hebben verder nog KPN geval en dat runt prima, heel af en toe een seconde valt uit..maja me TV staat heel vaak heel lang aan
pi_39647559
Ik vind het pas raar dat je bij UPC voor digitale televisie maandelijks een bedrag moet neertellen, terwijl je geen extra kanalen in je pakket krijgt (kan wel maar dan betaal je nog meer zegmaar).
  zondag 9 juli 2006 @ 00:57:34 #19
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39647580
Altijd grappig om te lezen hoe dat in Nederland gaat.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39647596
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef infra-roodborstje het volgende:

Dan zou ik er ook nog eens tot 100 uur tv mee op kunnen nemen. Niets daarvan.
Zijn ze mee bezig. Huidige mediabox is er nog niet geschikt voor.
pi_39647814
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:58 schreef BobbyB het volgende:

Analoog

Bij UPC kun je ook nog gebruik blijven maken van de gewone analoge aansluiting op dezelfde televisie en dus zoals jij ze ingeprogrammeerd hebt. Op het moment dat je de extra digitale kanalen wil bekijken gebruik je pas de decoder en kun je de extra kanalen bekijken.

Ik heb het nu ook, sinds een week of zo, voor 6 maanden gratis maar ik vind het niks. Het digitale signaal is veel donkerder dan het analoge, het reageert erg traag en de decoder wordt inderdaad gloeiend heet. Misschien is het iets voor mensen zonder verwarming. Van de extra kanalen vind ik er maar een paar interessant.
  zondag 9 juli 2006 @ 03:07:08 #22
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_39650616
Is't niet zo dat je er voor minstens een jaar aan vast zit?
How can I make this topic about me?
pi_39650677
Hmmm.... ben best blij met dit topic eigenlijk! Laatst kregen we hier het foldertje in ds bus & het op het eerste gezicht vonden we het wel interessant; wat extra zenders, betere beeldkwaliteit etc.

Geef onze portie maar aan fikkie
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  zondag 9 juli 2006 @ 12:02:40 #24
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39654885
quote:
Op zondag 9 juli 2006 03:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Is't niet zo dat je er voor minstens een jaar aan vast zit?
nope, eerste 6 maanden kun je geheel vrijblijvend uitproberen

Besluit je om het hierna te behouden, betaal je voortaan 2,16 extra p/maand voor je kijk en luistergeld. in totaal 17.99 dus. Neem je er een extra channel pack bij, dat zit je hier wel gelijk een jaar aan vast (alleen het extra channel pack dus!!). besluit je om deze ook te houden samen met het basispack, betaal je nog eens 2 euro extra...voortaan 19.99 dus p/maand voor je kijk&luistergeld
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  zondag 9 juli 2006 @ 12:04:53 #25
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39654929
Moet ik dat kreng in de originele doos terugsturen?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39655179
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:04 schreef Robocock het volgende:
Duh, kunnen ze een andere klant oplichten, met hun "digitale tv".
Mens, ga toch schotel kijken!
pi_39655353
Ik had gehoord dat het best wel goed was?
  zondag 9 juli 2006 @ 12:26:10 #28
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_39655412
Bij mijn ouders was het ongevraagd bezorgd, gelijk retour afzender.
pi_39655743
Hee hoe kom je eigenlijk weer van die doos af??
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_39656154
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 20:46 schreef Molluck het volgende:
Hier in Eindhoven is het kabelsignaal zo ontzettend slecht dat het echt een verademing is om naar digitale televisie te kijken...

Verder is het idd lastig dat je de kanalen die je vaak bekijkt niet zelf in kan delen en dat het zo langzaam zapt...
Je COAX-kabel vervangen door COAX van hoogwaardige kwaliteit maakt al een groot verschil. Neemt niet weg dat het signaal ver achterblijft op dat van het digitale signaal.

Maar goed of niet. Als de termijn afloopt, gaat het kastje gewoon weer terug. Ik ben namelijk niet helemaal tevreden, hoewel de extra kanalen wél wat te bieden hebben in tegenstelling tot RTL4 en consorten. Maar het apparaat is veel te lomp (zilverkleurig Thompson ), de TV-gids is onhandig, het geluid valt vaak weg (even heen en weer zappen en het geluid doet het weer) en wat me heel erg soort: heel veel 'ruis'.

Digitale TV wil ik zeer zeker gaan gebruiken, maar dat zal nog een jaar of twee duren
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39656162
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef Phoenixx het volgende:

[..]
Kortom: ik heb nu betere beeldkwaliteit en veel meer zenders - perfect toch?
Het niet kunnen indelen van de zenders is idd wel jammer, maar ach - ik heb die box al een half jaar in huis dus ik weet inmiddels wel op welke kanalen mijn favoriete zenders uitzenden!
En is er op die extra zenders ook nog wat boeiends te zien? Ik bedoel, we hebben er steeds meer zenders bij gekregen maar om nu te zeggen dat de kwaliteit van de TV vooruit is gegaan: nee, eerder achteruit.

Anders kan het misschien nog wel interessant zijn
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_39656198
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:04 schreef Robocock het volgende:
Die is meegegaan met het oud papier
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
  zondag 9 juli 2006 @ 14:00:53 #33
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_39657667
UPC Digitale tv van UPC
We kregen het in januari al aangeboden. Mochten het een paar maanden gratis proberen. Omdat de gewone kabel altijd verschiet bij regen en groene vlekken vertoond leek dat een goeie oplossing.

- Bleek dat dat ding rete traag is. Sappen is een godvergeten werk met zo'n ding.
- Kon ik niet en de dvd-speler en de videospeler tegelijk met dat ding aansluiten. En aansluiten op dat ding gaf hele rare storingen.
- Zit er geen teletekst op en de programma gids was echt onmogelijk te gebruiken zo traag en omslachtig.
- Ding werd zo heet dat er een grijze kleur ontstond in me houten kast: serieus niet gezond.
- Regelmatig geen beeld en wel geluid of wel beeld en geen geluid.
- Schattige blokjes...

Na een maand hebben we hem afgekoppeld. Wilde we hem terug sturen, moesten we een orginele doos hebben + retourformulier. Na 2 maanden nog steeds geen retourformulier. En toen kwam de rekening... Gratis jaja...
Dus hebben we de hele handel maar zo retour gestuurd incl rekening... Wij betalen niet voor k*tkwaliteit... Noooooit meer wat gehoord van de upc.

Nu kijken we gewoon weer groene vlekken, maar och zo erg is dat ook weer niet.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_39675445
quote:
Op zondag 9 juli 2006 12:16 schreef Brembo het volgende:

[..]

Duh, kunnen ze een andere klant oplichten, met hun "digitale tv".
Mens, ga toch schotel kijken!
Digitale TV is stoer, schotel's zijn voor...
pi_39676488
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

Digitale TV is stoer, schotel's zijn voor...
Ja leuk voor de overige bewoners, kijken ze zo uit hun raam tegen die achterlijke dingen aan. Het is hier geen Marokko
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')