Hier in Apeldoorn heb ik dat gevoel ook een tijdje gehad een paar jaar geleden bij een aantal mensen... de vaste guitarguy niet, die is hartstikke aardig enzo altijd, maar er liepen er toen een paar rond... ze wisten dat ik "maar" een Epiphone SG en een Peavey Bandit 112 had... echt niet dat ze je hielpen, want je koopt toch niks...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:37 schreef Neidropje het volgende:
[...]
Was trouwens voor het eerst dat ik degelijk werd geholpen bij dijkman, meestal heb ik het idee dat ze je de winkel uitkijken of eerst in je portomonnee willen kijken blegh
Wat koste die Vintage Delay ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Thomzzzzz het volgende:
Nou hier even plaatjes van alles dan... ik hoop dat het niet te groot of te vervelend is...
[afbeelding]
Gibson Les Paul Classic 2004
[afbeelding]
Koch Twintone II, 50 watt buizencombo
[afbeelding]
TC Electronic Vintage Delay
[afbeelding]
Ernie Ball Regular Slinky
[afbeelding]
Jim Dunlop Jazz III
Het is mijn grootste wens om dat later ook te kunnen doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik zat een keer bij Dijkman te spelen en te kwijlen, komt er een dikkige vent (rond de 30) in een slecht zittend pak binnen. Vraagt om één van de duurdere PRS'en, plugt hem in een vette Mesa, en begint te...nouja, spelen kan je het niet noemen. Ploing ploing, niveautje drie maanden les, zeg maar. En vals. Na vijf minuten staat hij op, en zegt hij: 'Ik neem 'm! En doe die versterker ook maar!'. Verkoper verslikte zich bijna in z'n zoveelste kopje koffie van die dag, maar begon daarna met een rood hoofd alles uit te leggen en in te pakken enzo.![]()
Ik meen dat meneer voor rond de 3.500 euro wel klaar was. Dus ja, randdebielen te over.![]()
Oja, dit moeten mensen met een LP-wens zeker even uitchecken, echt een hele scherpe prijs
WTFquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Desensitized het volgende:
Bij onze lokale gitaarboer stond altijd een emmertje vol plectrums, 7 voor een euro. Ibanez, aantal verschillende, maar vooral gewone lights [die ik en de andere gitarist alleen maar gebruiken].
Omdat we er nogal wat aan smots spelen, kregen we het idee het hele emmertje te kopen, dus we vragen hem wat hij er voor moest hebben, 10 euro zegtie![]()
Even snel geteld [kon niet slapen]. Zit ongeveer nog 1.700 plectrums in, waarvan een 850 van die lights!
Winkelwaarde komt dus rond de 250 euro te liggen![]()
Goeie deal of watEn wij hoeven voortaan even geen plectrums
Alleen de andere meuk die er bij zit [heavy's en mediums] even verkopen.
Hoeveel heavy's / mediums ??quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Desensitized het volgende:
Bij onze lokale gitaarboer stond altijd een emmertje vol plectrums, 7 voor een euro. Ibanez, aantal verschillende, maar vooral gewone lights [die ik en de andere gitarist alleen maar gebruiken].
Omdat we er nogal wat aan smots spelen, kregen we het idee het hele emmertje te kopen, dus we vragen hem wat hij er voor moest hebben, 10 euro zegtie![]()
Even snel geteld [kon niet slapen]. Zit ongeveer nog 1.700 plectrums in, waarvan een 850 van die lights!
voordat iedereen ze opgeëist heeft, ik kan er ook nog wel wat gebruikenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoeveel heavy's / mediums ??
Ik heb wel belang ??
Die TC Vintage Delay kost 400 euro, maar ik heb geloof ik ALLE delay geprobeerd en het is echt de mooiste delay die er is!quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat koste die Vintage Delay ??
Ja ik weet dat het laatst gezegt is, maar ik kan het niet terug vinden!
Nee London City is weer helemaal hip geloof ik, die hebben ook hele stacks met en zonder buizen, top + kast, voor respectievelijk 550 en 750 euro... dus wel betaalbaar en ze klinken prijs/kwaliteit best wel cool, vooral leadkanaal. en ik weet niet of de gitaren allemaal zo zijn, maar ik vond dit wel cool 230 voor een tele die nog oke is ook!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hebben ze bij Feedback nu ook LC, of is dat iets eenmaligs ofzo? Ik heb een heerlijke LC strat, en wil misschien nog een keer zo'n Hurricane...
Haha...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Neidropje het volgende:
zag dat ze bij dijkman tegenwoordig ook Haar gitaren hebben, die wil ik zeker eens een keer gaan proberen. Er hangt nu alleen een extreme gerelicte tele en dat relicen hoeft van mij niet zo, dat doe ik zelf wel. Iemand bekend met Haar gitaren?
over die gitaarwinkel eerst in je protomonnee kijk kwestie; tegenwoordig begin ik het gesprek gewoon met "ik zoek iets voor naast mn gibson les paul" hup dan weten die bijdehante kereltjes meteen dat ze niet tof moeten komen doen haha:P
http://www.haarguitars.nl
ze hebben ook een leuke boutique effecten collectie + Hook amps!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is echt vet, er staat ook een heel stuk over in in de gitarist van deze maandquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Die TC Vintage Delay kost 400 euro, maar ik heb geloof ik ALLE delay geprobeerd en het is echt de mooiste delay die er is!
Ik ben net trouwens bij Feedback geweest, daar heeft ie een London City Telecaster staan voor 230 euro... echt super cool! hij speelt best oke, en hij klinkt (oké, 't is maar 230 hè!!) te gek!![]()
En een Epiphone hollowbody, ik weet niet precies welke... ook erg cool, voor iets van 600 ofzo... dus ik denk dat ik nog een gitaar ga kopen, voor erbij, beetje klooien met sounds enzo!
Hmmz, ik heb het met de gitarist van mun band nog wel eens veel leuker gedaan, ik zat toen achter hem met de armen om hem heen. hij speelde op de bovenste 3 snaren slagjes, ik op de onderste 3 loopjes..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:09 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen. ik heb weer een vette video voor jullie.
Deze gasten zijn echt getalenteerd. Normaal rijen ze Duo paard maar nu spelen ze Duo gitaar. Ze zijn bijna beter dan Yngwie Malmsteen (Angry MobScene).
Klik hier voor deze stoere gasten![]()
gitaarplaybackquote:
Jah we zaten echt vet te kloten. We verveelde ons. Ik pakte volgens mij ook echt allemaal verkeerde notenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
gitaarplayback
(of komt er echt zown geluid uit je gitaar, en speel je die hoge noten zo laag)
Ja hij is zeker vet! Gitarist van juli?? Morgen even naar de stad om 'm te halen... en nee ik ruil niets voor een strat, da's echt niet mijn ding... wel een tele! maar ik wil m'n delay net kwijt dus nee bedankt!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij is echt vet, er staat ook een heel stuk over in in de gitarist van deze maand
ruilen tegen een Jap strat??
ow, ik wil dan wel 50 plectrums van 1mm of dikker van je kopen voor 5 euro!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:51 schreef Desensitized het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |