Ze groeien nog wel op... Er zijn ook echt wel liefhebbers hier, zie boven en dit bericht...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef Radagast2005 het volgende:
Veel Fender haters hier... Zit ik met mijn Highway 1 Stratocaster (bij Feedback).
Waar je dan vervolgens weer goed gitaar mee kunt spelen!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:11 schreef sXe het volgende:
Het enige wat dat bewijst is dat mensen met Fenders kennelijk lange tenen hebben
Allleen je snaren gaan zo stinken!quote:Op maandag 10 juli 2006 22:18 schreef sXe het volgende:
Als ze daar beter mee uit de voeten kunnen dan met hun handen, moeten ze het vooral doen
Nee nee gewoon bij Dirk Witte gekocht, maar ik begreep van die jongens daar dat ze een importeur in Nederland overslaan en direct in Amerika bestellen... dus netjes uit de winkel! Maar hij was dus al helemaal goed afgesteld!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb je'm zelf in Amerika gekocht en over de grens gesmokkeld?
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:33 schreef search64 het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden de kenners hiervan? Epiphone LP Standard voor 459 euro bij feedback.
Ziet er mooi uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:33 schreef search64 het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden de kenners hiervan? Epiphone LP Standard voor 459 euro bij feedback.
Inderdaad, je word ermee doodgegooid op marktplaats.nl met mensen die toch niet geschikt zijn als gitarist of een Gibson hebben gekocht. Vaak in heel erg goede staat. Dan zou ik maar een tweedehands kopen en het overgebleven geld alvast bij je Gibson leggen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:41 schreef Neidropje het volgende:
goeie gitaar voor het geld, let wel even watvoor exemplaar je in handen krijgt. let vooral op de switch (stoort hij) en de knoppen (ruis). En op de algehele afwerking natuurlijk. Je kan ook marktplaats afstruinen, erg veel epi's daar voor zo'n 300
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Hmmm ik had tot voorkort het idee dat je verstand van gitaren had![]()
Niet om Desensitized aan te vallen ofzo, maar is in het prijssegment van Epiphone zijn een hoop betere gitaren te vinden, waar je langer plezier van kunt hebben...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:13 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Hmmm ik had tot voorkort het idee dat je verstand van gitaren had![]()
Ik ben dan weer een groot voorstander van 2e hands spullen. What you see is what you get, lekker ingespeeld, wat wil je nog meer! Gewoon bij aankoop je boerenverstand gebruiken of een kenner/kennis meenemen!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
Is eigeniljk helemaal geen gek idee... ik ben zelf geen liefhebber van 2e hands spullen, omdat je nooit weet wat er mee is gebeurd... maar inderdaad, er zijn veel epi's te koop en volgens mij zijn die ook nog wel in goede staat! Misschien worth considering...
Dat is gewoon niet waar...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:24 schreef Desensitized het volgende:
Maar Epiphone komt uit de Gibson fabriek... dat dan weer wel!
*zich aansluit. Ik heb op muziekgebied vrijwel nooit iets nieuw in de winkel gekocht. Je moet inderdaad even goed je verstand gebruiken, maar dat moet in de winkel net zo goed. En het scheelt vaak best veel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben dan weer een groot voorstander van 2e hands spullen. What you see is what you get, lekker ingespeeld, wat wil je nog meer! Gewoon bij aankoop je boerenverstand gebruiken of een kenner/kennis meenemen!![]()
Naast het feit dat je geld bespaart, zijn oudere gitaren vaak nog uit betere fabrieken... Zo zou ik nooit een nieuwe epi kopen, tegenwoordig bijna allemaal chinees... Terwijl de oudere epi's uit Korea hardstikke goed zijn!
Pay less, get more!
Eentje waar je je gitaar veilig in kunt vervoeren!quote:
Dude, hap niet zo! En volgens mij komen ze al lang niet meer uit de fabriek van Gibson... Gibson heeft ooit (ik geloof in de '40's) de Epiphonefabriek gekocht (Epiphone was daarvoor een gerenomeerd zelfstandig merk) en sindsdien is het een soort van goedkopere versie van de grote broer Gibson...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:21 schreef Desensitized het volgende:
[..]
![]()
Heb zelf ook een el-cheapo Epi LP 100, maar speelt heerlijk en klinkt erg goed!
[afbeelding]
Dus!
Hoezo geen verstand van gitaren...
Precies! Alsof een winkel geen troep verkoopt!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
*zich aansluit. Ik heb op muziekgebied vrijwel nooit iets nieuw in de winkel gekocht. Je moet inderdaad even goed je verstand gebruiken, maar dat moet in de winkel net zo goed. En het scheelt vaak best veel.
Ja, maar er zijn zoveel soorten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eentje waar je je gitaar veilig in kunt vervoeren!
Ontopic: Ritter vind ik zelf altijd wel oké. Let gewoon goed op de voering en padding op de juiste plaatsen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |