Okay, daar maak ik dan maar uit op dat het nergens naar klinkt.quote:
cultuurbarbaarquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Desensitized het volgende:
Haha nee ok, maar dude, die dingen zijn lelijk! Vooral van die witte in een LP...
*Fotoboek checktquote:Op maandag 10 juli 2006 16:22 schreef sXe het volgende:
[..]
Okay, daar maak ik dan maar uit op dat het nergens naar klinkt.
Geen Fender voor mij dus.
Sorry, maar vind het geen gezichtquote:
Goed dus?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
*Fotoboek checkt
Het klinkt in ieder geval niet zoals jij het het liefst lijkt te hebben![]()
Ik snap hetquote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef sXe het volgende:
[..]
Goed dus?
Laat dan inderdaad maar zitten.
Overigens: never judge a book by it's cover... (denk dat ik rustigere nummers speel dan veel mensen in dit topic)
Als je per se met lage stemmingen will werken, kan je wellicht een baritone-gitaar overwegen...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef sXe het volgende:
Zal ongetwijfeld wel kunnen, maar het zou jammer zijn als je dan het sprankelende karakter van je cleane geluid kwijtraakt. Ik denk dat het erg mooi zou zijn voor een boel delaystukjes die ik speel.
Waarom hebben ze gitaren in winkels nooit in C gestemd staan?
Ik had t al in een ander topic gezien, klinkt allemaal erg goed. Mooi geluid en (voor leek-oren) ook een goede productie. Vooral de eerste twee uiteraardquote:Op maandag 10 juli 2006 16:33 schreef Thomzzzzz het volgende:
Naar aanleiding van voorgaand muziekstukje, hier wat dingen die ik thuis heb opgenomen...
Nou... euh... hier zijn een aantal links naar dingen die ik doe. Alles heb ik zelf ingespeeld en opgenomen. Alle drums komen bij alle opnames trouwens uit Reason... tot ik een drummer heb![]()
Het zijn eigenlijk allemaal maar kleine stukjes die uitgewerkt moeten worden, maar ter indicatie!
Stone Temple Pilots - Plush
Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe versterker gekocht en daarop zit een recording output die mijns inziens helemaal niet verkeerd klinkt... zowel de electrische als de akoestisch als de basgitaar allemaal door m'n Kochje...
Rock
Dit is er dus zoeen dat ik zelf aan 't zoeken ben naar wat dingetjes, in dit geval ging 't om een beetje harde rock sound, en niet zo zeer om de muziek, die is nogal simpel (maar 't beukt wel lekker)
Funky stuff
Hier gaat 't dan weer wel om de muziek, ik wilde kijken of ik iets anders kon dan alleen maar keihard op die gitaar rammen... dus ik wilde iets met een beetje een funky feel maken... ach, nice try toch?
Triphop
Dit is waar ik voornamelijk mee bezig ben qua muziek met Reason en ProTools enzo... langzame breakbeats, beetje geinspireerd door DJ Shadow / U.N.K.L.E. en Massive Attack... qua compositie redelijk af, qua sounds nog niet, ik moet nog vooral aan de drums werken!
Drum 'n Bass
En de laatste in het rijtje! Een lekker stukje Drum 'n Bass voor de liefhebbers... ik hou zelf van de oude, zweverige en vooral rustige D&B, maar ja die vindt je haast niet meer, het is tegenwoordig allemaal van dat uptempo gebeuren dus ik had zin in OLD SCHOOL!!

ik heb mijn gitaar weleens naar dirkwitte gebracht, perfect geintoneerd/afgesteld/snot van mn fretboard gekrabt voor 40 euro geloof ikquote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Korte vraag: laten jullie je gitaar wel is bij Feedback/Dirk Witte/wat dan ook afstellen? Zijn de resultaten een beetje goed?
Goeie dingen trwouens, thomz [afbeelding]
Ik zou jouw snot niet verwijderen voor 40 euro... ik zou het koesteren...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ik heb mijn gitaar weleens naar dirkwitte gebracht, perfect geintoneerd/afgesteld/snot van mn fretboard gekrabt voor 40 euro geloof ik
Wow dat is best duur vind ikquote:Op maandag 10 juli 2006 18:48 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ik heb mijn gitaar weleens naar dirkwitte gebracht, perfect geintoneerd/afgesteld/snot van mn fretboard gekrabt voor 40 euro geloof ik
Mijn Gibson kwam afgesteld om .010 - .046 uit Amerika, bij Dirk Witte hebben ze er nog wel naar gekeken, maar hij zei dat er niets aan veranderd hoefde te worden... dus hij keek ernaar en zag dat het goed was... en 't is ook goed, ik neem aan dat ze dat wel snappen, maar bij Feedback (mits je een beetje goed contact met die jongens hebt) doen ze het volgens mij voor niets...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Korte vraag: laten jullie je gitaar wel is bij Feedback/Dirk Witte/wat dan ook afstellen? Zijn de resultaten een beetje goed?
Goeie dingen trwouens, thomz [afbeelding]
Heb je'm zelf in Amerika gekocht en over de grens gesmokkeld?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Mijn Gibson kwam afgesteld om .010 - .046 uit Amerika, bij Dirk Witte hebben ze er nog wel naar gekeken, maar hij zei dat er niets aan veranderd hoefde te worden... dus hij keek ernaar en zag dat het goed was... en 't is ook goed, ik neem aan dat ze dat wel snappen, maar bij Feedback (mits je een beetje goed contact met die jongens hebt) doen ze het volgens mij voor niets...
En thnx voor de reacties! 't was niet om stoer te doen ofzo hoor, meer omdat onderaan pagina 3 iemand anders ook een stukje had gepost, dacht ik, ik doe mijn post van het studio-topic hier ook even voor de gitaristen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |