er is een reclamecampagne hoor, om mensen daar attent op te maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:50 schreef Gravit het volgende:
Oo hehe zie het al.....
Zijn ze soms overgenomen?
edit:
Ja dus, leuk dat ze je ff informeren![]()
Jij mag voor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef EvilWasp het volgende:
ALLEMAAL!!1!
hmm lekker dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Qunix het volgende:
Je hebt nu ook als het goed is een @orange.nl email adres
Klopt....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:26 schreef Gravit het volgende:
[..]
hmm lekker dan.
Ik kan voorlopig nog steeds met .wanadoo mailen
Ja, je ziet in een ooghoek zoiets voorbij komen en dag erna bestaat er ineens geen Wanadoo meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
er is een reclamecampagne hoor, om mensen daar attent op te maken.![]()
Dan heb ik drie verschillende email-adressen bij Zonnet/Versatel/Tele2,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
je blijft je wanadoo adres behouden maar dat wanadoo adres dus bijv gravit@wanadoo.nl heb je nu ook gravit@orange.nl
Als je email gaat sturen kan je kiezen vanaf welk je wil versturen, ook heb je nu dus extra adres om account aan temaken op fok
Alle emailtjes naar gravit @wanadoo.nl of orange.nl komen in dezelfde inbox aan
Dan moeten ze daar eens een beter spamfiler op bouwen want daardoor lees ik die mails al jaren niet eens meer daar. En wat is er mis met die meneer die de post rond brengt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan moet je mail lezen van je hoofdaccount
Een tip:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En wat is er mis met die meneer die de post rond brengt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Een tip:Toch vind ik een brief netter dan een e-mailtje. Het staat netter naar de klant toe en geeft ook een bepaalde uitstraling van het bedrijf, maar goed dat zegt dus al genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Idd, toen Zonnet Versatel werd kregen we een brief, toen Versatel Tele2 werd kregen we ook een brief.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik een brief netter dan een e-mailtje. Het staat netter naar de klant toe en geeft ook een bepaalde uitstraling van het bedrijf, maar goed dat zegt dus al genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |