ik loop nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah dus jij bent zo'n knopdrukkende doorloper?
Ja daar wilde ik het ook nog over hebben, enkele kleine kinderen hiero in de buurt doen dat ook geregeld. En het gekke: pappie staat erbij en kijkt ernaar en zegt er niets van.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:55 schreef Jegorex het volgende:
Op de knop drukken als je helemaal niet over hoeft te steken is ook altijd zo leuk
Nee, dan krijgt pappie een klap op zijn bek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar wilde ik het ook nog over hebben, enkele kleine kinderen hiero in de buurt doen dat ook geregeld. En het gekke: pappie staat erbij en kijkt ernaar en zegt er niets van.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef DiaZePaM het volgende:
knopdrukkende doorloper.... BRILJANT
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Sehnsucht het volgende:
of mensen die er 100x op gaan staan rammen omdat ie niet snel genoeg op groen gaat![]()
Doet me ook denken aan mensen die al twee minuten voor het perron in zicht is op de knopjes gaan drukken in de trein, en niet ophouden tot de deur open is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Sehnsucht het volgende:
of mensen die er 100x op gaan staan rammen omdat ie niet snel genoeg op groen gaat![]()
Inderdaad, ik zie het probleem niet Nuilerd!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
OT (nu echt): Het is inderdaad vervelend, maar als ze wel zouden wachten tot het groen was moest je ook stoppen.
Bel je gemeente op, en vraag of ze even een programmeur inhuren die dat stoplicht wat efficienter gaat programmeren. Zodat het inspeelt op de drukte bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Misselijkmakend, die voetgangers. Ze komen bij een kruispunt die vergeven is van stoplichten. Ze drukken op de knop voor oversteken, maar lopen dan ook gelijk door (door rood dus). En als ze aan de overkant zijn springt voor hun het voetgangerslicht op groen en zit een compleet kruispunt onnodig te wachten op voetgangers die er al lang niet meer zijn. Dit gebeurt strijk en zet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
strijk en zet
Klopt, maar da's niet erg dan. Zo hoort het. Het is heel simpel:quote:...als ze wel zouden wachten tot het groen was moest je ook stoppen.
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |