volgens mij is die ook wat groter dan de gemiddelde die je vind op de motorkap van een mercedesquote:
Dat ding is vertyfed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
volgens mij is die ook wat groter dan de gemiddelde die je vind op de motorkap van een mercedes![]()
Nee, dat las ik ook en weet je waarom? OMDAT HET ER STAATquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ben ik de enige die gapende kut leest?
ach, je valt wél op.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat ding is vertyfed.Het is verdomme geen vrachtauto.
![]()
nee hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, dat las ik ook en weet je waarom? OMDAT HET ER STAAT![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze moeten gewoon met hun poten van een andermans spullen afblijven. Stelletje kut schooiers.![]()
gapend - gappend ...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, dat las ik ook en weet je waarom? OMDAT HET ER STAAT![]()
mooi is dat hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
gapend - gappend ...
klein verschil, wijsneus
Lul niet vent, voor 55 waar je 50 mag krijg je geen boete.. je hebt ook nog zoiets als correctiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:54 schreef -chefke- het volgende:
[..]
ik weet ook wel waar ze het druk mee hebben dezelfde automobulist flitsen omdat hij 5 sec niet op zijn teller kijkt en 55 rijd waar 50 is toegestaan![]()
owja en vergeet kofie drinken niet en mensen bekeuren zonder id kaart.![]()
ik weet hoe de ts zich voelt ik rijd ook al dik 1 jaar rond met een enorme kras omdat zo`n tering kind met de fietsje langs mijn auto kraste en ik geen hard bewijs heb![]()
en die ouders zich maar afvragen waarom ik vrij fel reageer als die jong tussen de auto`s verstopertje spelen![]()
3 kilometer toch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Lul niet vent, voor 55 waar je 50 mag krijg je geen boete.. je hebt ook nog zoiets als correctie![]()
Leuke grap voor de 2e keer stumper. Vertel jij altijd grappen 2 keer? Wat zal jij veel vrienden hebben. +99 voorspelbaar trouwens. En ik ben geen Turk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:22 schreef Hagelkaas het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-een-Mercedes-hebben-net-zoals-al-die-andere-goedkope-statusgevoelige-turkjes-topic..
Een W123.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:42 schreef CittaR het volgende:
wat voor mercedes heb je dan?
Hi ha ho ik ben gewoon te lui om zo'n nutteloos klaagbaak topic helemaal door te lezen alvorens te posten.. Huiliequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leuke grap voor de 2e keer stumper. Vertel jij altijd grappen 2 keer? Wat zal jij veel vrienden hebben. +99 voorspelbaar trouwens. En ik ben geen Turk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |