Waarom? Want Spring is nog niet compleetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:31 schreef Harmonius het volgende:
deze game ownt, hij is stukken beter dan de originele TA, en die was al de nr1 strategie game ooit
Wat is er dan nog niet af dan? Kan je een beetje degelijk multiplayer spelen of alleen skirmish?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Waarom? Want Spring is nog niet compleet
je kan alleen multiplayer spelen of single player tegen AIs, de AIs zijn wel stuk slechter dan echte spelers. maximum teams: 10, maximum aantal spelers 16, onbeperkte hoeveelheid spectators ( mensen die meekijken)quote:Op zondag 9 juli 2006 15:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat is er dan nog niet af dan? Kan je een beetje degelijk multiplayer spelen of alleen skirmish?
Geeft niet, die heb je niet nodig voor Springquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Dragunov het volgende:
leuk, alleen jammer dat ik al 2 jaar mijn cd kwijt ben:(:(:(
single player experiencequote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef YourMaster het volgende:
Zou het best willen spelen, zodra ik mijn pc weer terug krijg. Met de pc waar ik nu op zit komt zeker een nostalgisch gevoel opzetten, maar echt blij ben ik niet dat als er wat units in het spel zijn het spel stapvoets loopt.
Verder vind ik dat de single player experience heel erg mager is, mooie menutjes zijn wel prettig waarbij je in kan stellen hoeveel tegenstanders je hebt en of je fog of war wilt. Nu moet je eerst alles goed lezen anders heb je waarschijnlijk je eerste potje een stilstaande tegenstander.
Verder heb ik wel al wat verbeteringen in de gameplay gemerkt, zo is het erg fijn om factories en units al orders te geven als ze nog niet af zijn, en kan ik niet wachten om een keer echt co-op te spelen.
Nou gelukkig is de multiplayer hiervan dus retegoed. En als je echt een groot fan bent val je niet over een paar menuutjes, de interface is namelijk gewoon goed, om te gaan lopen nuilen over een wat minder professionele uitstraling slaat echt nergens op. Lekker ook altijd hoe kut die games zijn die de mooiste shit hebben; heeft er een team de helft van de tijd aan het hoofdmenu gewerkt is het spel zwaar gaar.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:37 schreef YourMaster het volgende:
Ik haat mensen.
Nu serieus, multiplayer is zeker leuker, maar als ik 1 ding vervelend vind is het multiplayer tegen mensen die totaal niet spelen kunnen, die nog niet doorhebben hoe het spel werkt. Zelf ga ik dus ook 1 of 2 potjes tegen de ai spelen voordat ik online ga. Maar verder heb ik ook wel eens de voorkeur om tegen de pc te spelen, als je tussendoor nog wilt eten ofzo, of je wil de volgende ochtend verder, je kan hem moeilijk samen een aantal uur op pauze laten staan.
Dat de multiplayer goed werkt is inderdaad het belangrijkst, maar een mooi menuutje om single of multi te kiezen en de settings geeft het geheel een wat meer professionele uitstraling. Nu ziet het er allemaal reuze ingewikkeld uit, en zeker niet uitnodigend voor de mensen die geen superfan waren.
Zelf ben ik wel een groot fan, en door mijn mislukte pogingen om spring te spelen heb ik wel weer een paar keer de echte gedaan, maar als maandag of dinsdag de postbode langskomt zal ik deze ook zeker echt gaan testen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |