Wat is dat nou weer voor slap gelul? JIJ woont er toch. Als JIJ zin hebt in een jointje dan rook JIJ er toch gewoon 1?!quote:Het is de overbuurman, dus zelfs thuis een jointje roken zit er niet in!
geen geld voor, ik moet geld bewaren voor mijn armoedige periode van schooltijd..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
boek een lastminute en vertrek naar het zonnige zuiden
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
boek een lastminute en vertrek naar het zonnige zuiden
Mijn respect voor hem is gedaalt tot het nulpunt, dat heb ik gezegd. Ik zei tegen hem dat ik hem dit nooit zou vergeven en dat ik het echt egoïstisch vind.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:07 schreef PrinceLu het volgende:
Ja.
Ik zou een rel schoppen waar hij niet goed van word.
kvind jou een lompe egoïst. Niet zeuren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Mijn respect voor hem is gedaalt tot het nulpunt, dat heb ik gezegd. Ik zei tegen hem dat ik hem dit nooit zou vergeven en dat ik het echt egoïstisch vind.
Een goed begin is het halve werk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Mijn respect voor hem is gedaalt tot het nulpunt, dat heb ik gezegd. Ik zei tegen hem dat ik hem dit nooit zou vergeven en dat ik het echt egoïstisch vind.
Ik heb enkele weken geleden gezegd tegen mijn pa dat hij moet aangeven wanneer de datum bekend is dat hij zou komen. Maar dat is dus al anderhalf week bekend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:09 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kvind jou een lompe egoïst. Had je het maar zelf moeten regelen en plannen. Maar daar was je schijnbaar te lui voor.
kwas even vergeten dat je nog bij je ouders woondequote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb enkele weken geleden gezegd tegen mijn pa dat hij moet aangeven wanneer de datum bekend is dat hij zou komen. Maar dat is dus al anderhalf week bekend.
Ik heb het zelf moeten vragen..
Ik heb een paar duizend euro gespaard, dat geld smeer ik uit over 2 schooljaren. Op deze manier heb ik extra geld te besteden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:12 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kwas even vergeten dat je nog bij je ouders woonde
Maar hoe kan je nou een jaar lang 40 uur per week werken en geen geld hebben om op vakantie te gaan? Niet alsof je veel kosten hebt als je bij je ouders woont.
Helemaal geen vakantie hebben is geen optie!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef 19patje72 het volgende:
wat een zeikerd zeg, wees blij dat je ouders geld inhet huis steken om het op te leuken. anders loop je straks weer te klagen... wij hebben zo'n oude kutbadkamer.
en ga gewoon werken in je vakantie, levert nog geld op ook nog!!
Maar dan is het nog wel egoïstisch van me pa toch ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:46 schreef dutchtubby het volgende:
wat zeik je nou kerel, het huis is niet van jou maar van je ouders.
en die hoeven geen verantwoording af te leggen aan jou.
tip koop of huur zelf en huis jankert.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef Logitik het volgende:
Over 3 weekjes heb ik lekker zomervakantie! Ik heb iedere week 40 uur gedraaid, en het hele jaar geen enkele vakantie gehad.
........................................
(ik ga weer naar school nml)
I
40 uur gewerkt, had ik er wel bij moeten vermeldenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:49 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geloof er niets van dat jij daadwerkelijk 40 uur per week met school bezig bent en geen enkele vakantie had![]()
Help mee met de verbouwing: zijn ze eerder klaar en jij eerder af van het gedoe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:48 schreef Logitik het volgende:
Maar dan is het nog wel egoïstisch van me pa toch ?
Ik neem aan dat je je ziek hebt gemeld op je werk? Zoja, dan behoud je je vakantiedagen gewoon hoor en kan je later als alle ellende voorbij is alsnog op vakantie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:48 schreef Alcarin het volgende:
Dat is kut![]()
Ik heb ook t hele jaar naar mijn vakantie uitgekeken, gaan er nu het vakantie is ineens familieleden dood en word ik zelf ziekHet is gewoon erg als je vakantie wordt verpest!
![]()
Ik heb geen werk (meer), ik studeer. En dan heeft je ziek melden voor je scriptie weinig effect.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:08 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ziek hebt gemeld op je werk? Zoja, dan behoud je je vakantiedagen gewoon hoor en kan je later als alle ellende voorbij is alsnog op vakantie.
Och, dan heb je elke dag al vakantie. (Wel klote van ziek zijn en familieleden ofcourse..)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:10 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb geen werk (meer), ik studeer. En dan heeft je ziek melden voor je scriptie weinig effect.
Belt ie gewoon de babysitter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij wil natuurlijk dat er (altijd) iemand thuis is als de buurman zit te klussen.
Das best een leijer zo te lezen. Ik zou niet de badkamer, maar hem verbouwenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef Logitik het volgende:
Over 3 weekjes heb ik lekker zomervakantie! Ik heb iedere week 40 uur gedraaid, en het hele jaar geen enkele vakantie gehad.
Maar wij krijgen ook een nieuwe badkamer. Mijn vader heeft precies de bouw van de badkamer gepland in mijn vakantie![]()
Hij had kunnen weten wanneer ik vakantie zou hebben (ik ga weer naar school nml) en hij zou zeggen wanneer het bekend zou zijn wanneer die vent zou komen voor de badkamer. Het was al anderhalf week bekend![]()
Ik baal hier verschrikkelijk van, want mijn vakantie is nu dus echt verneukt! Geen rust, maar iedere ochtend rond een uurtje of 8 wakker gemaakt worden door lawaai on onrust!
Het is de overbuurman, dus zelfs thuis een jointje roken zit er niet in!
Ik vind dit erg egoïstisch van me vader, hij zegt ook dat het niet verplaatst kan worden..
Wat vinden jullie ervan? Is mijn vader een klootzak of niet ?
Kan ik jou niet inhuren, mijn eiegen vader verbouwen gaat me te ver..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das best een leijer zo te lezen. Ik zou niet de badkamer, maar hem verbouwen![]()
Ik heb de wietplanten in de tuin staanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:12 schreef Asics het volgende:
Weten je ouwelui niet dat je wel eens een blowtje rookt of zo?
Toet toet boink boinkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:21 schreef Asics het volgende:
dus het probleem is alleen dat die bouwvakker om 8:00 's ochtends komt hakken en zagen?
Dan weet je buurman het ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:20 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb de wietplanten in de tuin staan![]()
Ja, wat moet ik anders hè..quote:Op zondag 9 juli 2006 01:38 schreef arneaux het volgende:
Waarom moet jij thuis zijn als je pa een nieuwe badkamert laat inbouwen?
Nee, de egoistische klootzak ben jezelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef Logitik het volgende:
Maar wij krijgen ook een nieuwe badkamer. Mijn vader heeft precies de bouw van de badkamer gepland in mijn vakantie![]()
Hij had kunnen weten wanneer ik vakantie zou hebben (ik ga weer naar school nml) en hij zou zeggen wanneer het bekend zou zijn wanneer die vent zou komen voor de badkamer
<cut>
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
gewoon de badkamer kapot slaan elke dag, na een week geeft je pa het op
Ben je wel goed bij je hoofd? Ik zou me even laten nakijken als ik jou was... "Ik zei tegen hem dat ik hem dit nooit zou vergeven"...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik egoïstisch ben? Waarom denk ìk alleen aan mezelf?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
Je woont bij je ouders thuis, en je klaagt dat ze hun huis willen verbouwen? Je hebt hun regels maar te volgen, en anders is de deur snel gevonden. Je bent al oud genoeg om zelf een weg te kunnen vinden waar je geen last van je ouders hebt. Ik vind je pa niet egoïstisch, maar jou.
6 x ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef Logitik het volgende:
ik
Ik
wij
Mijn vader
mijn vakantie
Hij
ik
ik
hij
Ik
mijn
Ik
mem'n vader
hij
mijn vader
Waar haal jij vandaan dat ik een verbouwing wil ?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat jij wilt dat je ouders een verbouwing, die zij betalen, maar waar jij profijt van hebt, plannen in een tijd die hen (wellicht) minder goed uitkomt, zodat jij elke ochtend op je nest kan blijven ruften.
Dat jij al denkt over je vader als klootzak zegt meer over jou dan over hem...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:04 schreef Logitik het volgende:
Hij had kunnen weten wanneer ik vakantie zou hebben (ik ga weer naar school nml) en hij zou zeggen wanneer het bekend zou zijn wanneer die vent zou komen voor de badkamer. Het was al anderhalf week bekend![]()
Ik baal hier verschrikkelijk van, want mijn vakantie is nu dus echt verneukt! Geen rust, maar iedere ochtend rond een uurtje of 8 wakker gemaakt worden door lawaai on onrust!
Het is de overbuurman, dus zelfs thuis een jointje roken zit er niet in!
Ik vind dit erg egoïstisch van me vader, hij zegt ook dat het niet verplaatst kan worden..
Je woont bij je ouders, daarom moet jij maar gewoon vrede hebben met die verbouwing. Als jij graag elke dag uitslaapt van je vakantie, dan moet je maar weggaan, of verhuizen. Jij zegt dat je geen respect meer hebt voor je vader, dat vind ik zeer egoïstisch.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:31 schreef Logitik het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik een verbouwing wil ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |