quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:17 schreef AffenStrudel het volgende:
Loop je instellingen allemaal nog eens goed na.
Ja als het verdomme de hitte was.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:19 schreef Mr-Z het volgende:
Tsja.. hitte en apparatuur gaat niet zo goed samen...
Omdat hij het eerst wel deedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Omg.
Waarom een nieuwe kopen, als een niet functionerend product gewoon retrougebracht kan worden?
Ik snap niet waarom je zo'n topic opent, want medelijden, dat verdien je niet
quote:
Sitecom is ook kachelbudget apparatuur, ik wil USRobotics ofzo, nu nog wachten tot het geld komt aangelopen.quote:
Ik ook niet, bij mij valt het hele internet uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:38 schreef rival het volgende:
ik heb nog nooit een router gehad waarvan het draadloze gedeelte niet om de zoveel tijd eventjes uitviel!
Weet je wel zeker dat je het kan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:15 schreef Thaan het volgende:
klagen over die kut apparatuur van Belkin?
Geef ik verdomme 120 euro uit aan een router, valtie constant uit als het draadloos aanstaat. Godverdomme denkik, dus ik met me domme kop een andere halen, van 140 want ja, duurder is beter. Krijg ik van die lieve meneer achter de kassa 20 euro korting, heeft het kreng PRECIES HET ZELFDE EUVEL.
Nu kunnen ze echt de tering krijgen, en heb ik geen geld meer voor een andere router waarbij het wireless wel gewoon werkt.
Hebben jullie medelijden met mij?
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpeopomaoema-belkin_router[1].JPG]afbeelding[/url]]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |