kloptquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:51 schreef Chinless het volgende:
die print server heb je dus niet meer?
Ik zal het vanavond even voor je gaan uitzoeken.quote:Op maandag 13 november 2006 09:09 schreef danko het volgende:
vraagje over die alcatel speedtouch.
als je je externe ip-adres intikt vanuit je netwerk. wordt je dan netjes teruggelinkt naar je eigen netwerk of krijg je de melding dat de pagina niet kan worden gevonden? Dit is in verband met een server binnen mijn netwerk die vanuit mijn netwerk dus niet via het externe ip-adres is te benaderen... Heb je anders een linkje naar de data-sheet?
Op deze site http://www.speedtouch.nl/documents.html heb ik de volgende handleiding voor je gevonden:quote:Op maandag 13 november 2006 09:09 schreef danko het volgende:
vraagje over die alcatel speedtouch.
als je je externe ip-adres intikt vanuit je netwerk. wordt je dan netjes teruggelinkt naar je eigen netwerk of krijg je de melding dat de pagina niet kan worden gevonden? Dit is in verband met een server binnen mijn netwerk die vanuit mijn netwerk dus niet via het externe ip-adres is te benaderen... Heb je anders een linkje naar de data-sheet?
mwuah, ik lees alleen wat ik nodig hebquote:
Voor 27,50 mag je hem komen afhalen hier in Oegstgeestistanquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:35 schreef Goover het volgende:
Is die kluis er nog?
Voor hoeveel?
Ik kan hem afhalen (Oegstgeest de gekste!)
sorry, mijn ouders hadden er nog een staan blijktquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Voor 27,50 mag je hem komen afhalen hier in Oegstgeestistan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |