tranquilo ??quote:Op maandag 10 juli 2006 15:48 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Als je het gehaast irritant vind is zuid-amerika of carribisch gebied zeker iets voor je. Noord-Amerika niet trouwens..
Tranquilo, tranquilo..
ik begrijp niks van je postquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef flipsen het volgende:
Hehehe, die Brasileno´s doen toch niets anders dan op het strand hangen? Tenzij ze in San Pablo (hehehe) wonen, daar mag je alleen wonen als je je een slag in de rondte werkt.
Dit alles van horen zeggen (van Porteño´s uiteraard)
De snackmachine bijvullen bij IBM ?quote:Op zondag 9 juli 2006 08:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Iets met chips bij een internationaal technologie bedrijf.
denk je dat mensen in andere landen niet zeuren? Misschien moet je naar India of Nepal gaan, die mensen versta je waarschijnlijk toch nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:07 schreef wegwezen het volgende:
ik loop al 5 a 6 jaar rond met de gedachte om te emigreren. Nu ben ik Nederland meer dan zat, altijd maar menen die zeuren, je staat op en komt een Nederlander tegen bij de bushalte of pompstation, het eerste wat je hoort is gezanik. Zo na een weekje (korte stop vakantie) op het vliegveld het eerste wat je hoort, juist ja....
Alleen waarheen weet ik nog niet, ben wel vast besloten, mijn hart ligt niet in Nederland.
sugesties!?
Daar hoor ik behoorlijk tegenstrijdige verhalen over. Aangezien m'n vriendin haar zinnen gezet heeft op zuid amerika ben ik best nieuwsgierig hoe het daar in dit opzicht werkelijk zit. Vooralsnog heeft ze me nog niet echt warm ervoor kunnen maken.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
tranquilo ??
heb jij werk-ervaring in Zuid Amerika
of is je opmerking gebaseerd op 2 weken ervaring op het strand ?
je hebt een zeer interessant wereldbeeldquote:Op maandag 10 juli 2006 19:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
we zien je wel op het nieuws als je verkracht en ontvoerd bentnederland heeft toch niks aan losers die denken dat het gras ana de overkant groener is
Eet jij geld dan?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:25 schreef Katinkat het volgende:
|Ben wel benieuwd wat je voor werk gaat doen in Canada; er zal toch geld op de plank moeten komen.
waar slaat dit nu weer op, nederland staat nog steeds hoog aangeschreven in de wereld met een aantal zaken hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef wegwezen het volgende:
ik vind nederland verschikkelijk, politiek is een grote show, werkgebied in nederland leer je niets, en aan de bevolking begin ik me ook meer en meer te ergeren.
Typisch Australiërs hè.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:05 schreef Fiep het volgende:
Sta ik vanochtend op de trein te wachten, word er toch een partij gezanikt over de kou....
Nee, dan Nederland - vriendelijk volkje, lekker relaxt - voldoende carriere perspectief. Ben er ook al een paar weken op vakantie geweest, dus ik weet genoeg. Ik ga vanavond even langs bij een vriend om te kijken of hij ook zin heeft om naar NL te emigreren.
![]()
Dat van de Australische cultuur heb ik bevestigd gekregen van 3 mensen. De eerste heeft er een jaar highschool gedaan (Canberra), de tweede een jaar gewerkt (Brisbane) en de derde heeft 9 maanden in z'n eentje gebackpackt. Lijkt me op zich best een betrouwbare bron. Maar het is ook maar hoe je zo'n cultuur persoonlijk opvat. Vergeleken met Nederland denk ik dat veel culturen opener zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je dat gehoord hebt, van die open cultuur, kan ik wel zeggen dat het niet echt zo is.
Het is oppervlakkig open, dat wel, maar dat komt misschien omdat ze zo onwijs veel toeristen hebben.
Je ziet een heel ander beeld, als je er gewoon een half jaartje gaat wonen, werken, de lokale goede kranten leest, een hoop mensen spreekt, etc.
Wat dat andere beeld is, is anders dan wat je ziet met vakantie. Maar dat is, denk ik, met elk land wel zo.
Australie, en bijvoorbeeld Brisbane, heeft wel eens last van een oorkaan.
En als je naar Nieuw-Zeeland verhuist, omdat je hier de regen zat ben (en dat is bijvoorbeeld niet aan de TS gericht), nou, good luck.
Het land is niet voor niets zo groen.
Over Amerika kan ik verder niet veel zeggen, alleen dat het zo divers is als Europa.
Ik ben er maar een paar weken geweest, echte vakantie dus, als toerist. Geen echte ervaring.
o jawel, "ow, het is hier niet mer leuk, boehoehoequote:Op maandag 10 juli 2006 20:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
je hebt een zeer interessant wereldbeeld
en verder zijn de mensen die daadwerkelijk gaan meestal alles behalve losers
Van dat soort mensen is er maar een heel klein deel dat daadwerkelijk gaat; de anderen blijven de rest van hun leven zeiken maar zetten nooit de stap.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
o jawel, "ow, het is hier niet mer leuk, boehoehoe, ik wil weg hier, mamma, haal me op" achtige types zijn het altijd. dat soort mensen hebben wij hier niet nodig en kan Nederland missen als kiespijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |