ja donald, idd, heb er niets van gemerkt op mijn vakantiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze alleen in Nederland zeuren?![]()
Heb je veel gereisd of ben je veel op vakantie geweest in het buitenland.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef wegwezen het volgende:
ja donald, idd, heb er niets van gemerkt op mijn vakantie
Ik ken nog wel iemand met goedkope containersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:14 schreef wegwezen het volgende:
niet zo goedkoop train, het verschepen van alles is toch aardig aan de prijs
En de discussie mag uiteraard gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:26 schreef Zyggie het volgende:
Misschien leuk als je het nog even vertelt.![]()
Maar je hebt overduidelijk nog geen flauw idee welke cultuur.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:19 schreef wegwezen het volgende:
dutch, ik ken al die plaatsen, het is niet zo dat ik hierover niet nagedacht heb, ik voel me gewoon meer thuis in andere culturen dan in de nederlandse.
JIJ bent zelf dus het prototype zeurende Nederlander.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:07 schreef wegwezen het volgende:
ik loop al 5 a 6 jaar rond met de gedachte om te emigreren. Nu ben ik Nederland meer dan zat, altijd maar menen die zeuren, je staat op en komt een Nederlander tegen bij de bushalte of pompstation, het eerste wat je hoort is gezanik. Zo na een weekje (korte stop vakantie) op het vliegveld het eerste wat je hoort, juist ja....
Alleen waarheen weet ik nog niet, ben wel vast besloten, mijn hart ligt niet in Nederland.
sugesties!?
Wat doe je precies voor de kost in Taiwan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
JIJ bent zelf dus het prototype zeurende Nederlander.
Je loopt te zeiken dat Nederland kut is en dat je wilt emigreren maar je weet niet waarheen
Met een dergelijke instelling denk ik niet dat je het gaat redden in welk buitenland dan ook.
Zelf ben ik al 6 jaar weg uit NL en heb sinds die tijd in 4 buitenlanden gewoond. Mijn reden om weg te gaan was niet omdat NL kut is (elk land heeft namelijk goede en slechte kanten) maar vanuit een positieve drijfveer; namelijk het verbreden van mijn horizon, nieuwsgierig hoe het is om te wonen/ werken in verschillende landen, een nieuwe taal leren, etc. etc.
Uruguay leuk en weinig armoede in Montevideo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:03 schreef wegwezen het volgende:
uruguay, klinkt leuk, zet het op mijn lijstje!
Dit vat het idd aardig samen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je loopt te zeiken dat Nederland kut is en dat je wilt emigreren maar je weet niet waarheen
Met een dergelijke instelling denk ik niet dat je het gaat redden in welk buitenland dan ook.
Zelf ben ik al 6 jaar weg uit NL en heb sinds die tijd in 4 buitenlanden gewoond. Mijn reden om weg te gaan was niet omdat NL kut is (elk land heeft namelijk goede en slechte kanten) maar vanuit een positieve drijfveer; namelijk het verbreden van mijn horizon, nieuwsgierig hoe het is om te wonen/ werken in verschillende landen, een nieuwe taal leren, etc. etc.
juist, horizon verbreden vind ik zeer belangrijk, in dit kikkerlandje is daar geen kans voor, ik zie in de afgelopen jaren de voordelen steeds meer wegvallen, er blijven er minder en minder over. heb net met een vriendin van me erover gehad en ze gaat graag mee!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |