Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats: hier zijn de langbeloofde vakantie-Juultjes. Juultje vond het zoooooo leuk, de zee en de 24/7 aandacht. Hij heeft echt ontzettend genoten (hi hi, en dus paps en mams ook) Enne.... wie niet vaak doet, mag veel, toch? (Sorry, ik kon echt niet kiezen... ik vind hem gewoon te lief! )
Lekker slapen in het vliegtuig. Zo stoer vond ik!
Steeds maar zelf willen lopen. Ging dus heeeeel langzaam allemaal.
Met mama.
Deze vind ik zelf zo schattig. Hij kijkt er zooooo ongelooflijk blij, gelukkig en guitig.
Blote kontjes.
Klein schippertje in de verte turend.
Met papa.
Klein smeerpoetsje, lief zandmannetje.
Pret in de wagen.
[ Bericht 10% gewijzigd door renzell op 09-07-2006 10:50:10 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
Julius wat ben jij een mooi mannetje! En wat leuk om je ouders eens te zien! Arwen is lief met dat staartje Wat een feestelijke box heeft Merlijn! Melvin, wat heerlijk he, lekker in het water!
Chocolade koekies zijn lekker Djen Samen spelen Ow Mooi Kiekeboe Djen Volgens Papa & Mama is Djulian helemaal zo dol niet op kindermuziek oa K3, laat nou net k3 hier door de boxen galmen: Wat zegt u nou zelf... ik geloof ze niet Ja na al dat dansen met grote zus krijg je dorst Ow Mooi
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...