Dat Afrikaans kindje is niet mijn probleem, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Zeg 't eens tegen een Afrikaans kindje.
Je bedoelt vast de Chinese kindjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Zeg 't eens tegen een Afrikaans kindje.
M'n legale DVD's doen het nog wel, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:46 schreef Xenwolfie het volgende:
Mischien is je laser vuil. Koop een laserclean cd/dvd.
heb je zeker een verneukte oplagequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:50 schreef Soempie het volgende:
't zijn Platinums DVD+R
Kwestie van bestelling annuleren lijkt mequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef Soempie het volgende:
Heb gevonden dat -R het waarschijnlijk wel doet.![]()
Terwijl ik dus net een nieuwe DVD-speler heb besteld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:46 schreef Xenwolfie het volgende:
Mischien is je laser vuil. Koop een laserclean cd/dvd.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]of haal de ps2 uit elkaar en blaas hem schoon met de compressor
Je hebt nog nooit van een compressor gehoord?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Moet dat vóór of nádat je m op 40 graden hebt gewassen?
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van een compressor gehoord?
allemaal wel leuk en aardig, maar jij kwam met dat idee van het cenrtifugeren...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun je m mooi mee droogblazen! Een PS2 laten centrifugeren lijkt me geen goed idee namelijk!
![]()
Ik haal helemaal niks uit elkaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
allemaal wel leuk en aardig, maar jij kwam met dat idee van het cenrtifugeren...
Oja ts als je de ps2 uit elkaar haalt om hem schoon te maken, sluit hem dan nooit zonder de kappen weer in elkaar gezet te hebben aan het stroomnetwerkervaring mee:')
Wat bedoel je? op de ps2?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik haal helemaal niks uit elkaar.
Anders houd ik vast onderdelen over..na het weer in elkaar zetten.![]()
Vraagje: wat is er mis met -R? Ik weet ook niet waar dat + en - R voor staat eigenlijk![]()
Heeft te maken met rewritable enz, ik weet hte ook niet precies mssn kun je er een topic over openen in digquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:41 schreef Soempie het volgende:
Op de DVD. DVD+R en DVD-R.
KOMPRESSOR is cooler!:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kun je m mooi mee droogblazen! Een PS2 laten centrifugeren lijkt me geen goed idee namelijk!
![]()
wat lul je ! Das helemaal niet waar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft te maken met rewritable enz, ik weet hte ook niet precies mssn kun je er een topic over openen in dig
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
wat lul je ! Das helemaal niet waar.
Het zijn 2 standaarden waarvan de + variant door sony is ontwikkeld. Brandt je dvd's, dan gebruik je de - variant, brandt je data, dan de + variant. As simple as that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |