nee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
en jij hebt zeker kisten met sokken tot de knieën aan met dit weer
Beter dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
beter als een korte broek
Je bent best wel triest als je met het weer van de afgelopen week, geen 3/4 of 1/2 broek aandoetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:15 schreef Dark_Killah het volgende:
beter als een korte broek
16 om precies te zijn.quote:
Mooie man kan dat hebben hoor.. Sexy. Bruin & leerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:07 schreef S1nn3rz het volgende:
ik wil er niet teveel over zeggen maar komop zeg![]()
doe eens gewoon.![]()
van vrouwen vind ik het al erg, maar mannen met die dingen schaar ik direct onder de groep mensen die direct in hun kont genuekt moeten worden. misschien dat dat het kan afleren.![]()
mijn klacht: mannen met teenslippers is ranzig en niet om aan te zien.![]()
Ik zie zelfs weer 1/4 broeken. Maar ook ik draag dan nog vaak 4/4 broeken. Ik namelijk niet voordurend als toerist eruit zien. Dat is even leuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je bent best wel triest als je met het weer van de afgelopen week, geen 3/4 of 1/2 broek aandoet![]()
!
Of zit je de hele dag binnen?![]()
praat me niet van mannen met een 3/4 broek aan inclusief enkelsokjes (quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je bent best wel triest als je met het weer van de afgelopen week, geen 3/4 of 1/2 broek aandoet![]()
!
Of zit je de hele dag binnen?![]()
Sandalen zijn oké.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
snap de ophef hierover ook niet echt. Al draag ik ze niet. Heb meer problemen met die moderne sandalen...
Bruin en leren teenslippers? Bedoel je dan geen sandalen? Anyways, ik ga douchen want ik ruik mijn net gebruikte piemel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mooie man kan dat hebben hoor.. Sexy. Bruin & leer![]()
Wat heb jij dan aan met warm weer? Coltrui, lange broek en kerksluipers? In ieder geval vind ik slippers lekker flex lopen en nog kewl ook.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
praat me niet van mannen met een 3/4 broek aan inclusief enkelsokjes (![]()
)
Ik bedoel dit soort dingen:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Sandalen zijn oké.
Lekker stevig en ik krijg niet zo'n last van m'n voeten als in slippers.
Enkelsokjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
)
Tof man, zo'n foto waar we het zweet van je stinkpoten nog op zien zitten en zelfs over het internet door penetreertquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:16 schreef LasTeR het volgende:
[afbeelding]
Niet fucken met mijn patas swa, ik ben tantu spang.
dus je trekt je af op dit topic. lekkere jongen ben jij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Bruin en leren teenslippers? Bedoel je dan geen sandalen? Anyways, ik ga douchen want ik ruik mijn net gebruikte piemel.
Jezus is alive !!!!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoel dit soort dingen: [afbeelding] Veel gaten zitten er nu ook weer niet in.
Beter...laat mij maar degeneren...straks evolueer ik nog tot mod.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, teenslippers zijn duidelijk een stap terug in de evolutie.
Mods vormen de missing link.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef wonko het volgende:
[..]
Beter...laat mij maar degeneren...straks evolueer ik nog tot mod.
De lagere school is er ook weer!quote:
Oh. Ik heb die band over m'n enkel niet. En het zijn ook niet zulke felle kleuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik bedoel dit soort dingen: [afbeelding] Veel gaten zitten er nu ook weer niet in.
Hadden ze maar slippers gedragen...dan had het nooit zover gekomen.quote:
Die dingen doen me altijd denken aan een oud klasgenoot. Als hij die dingen aan had, had hij ook altijd bijpassende kleding en zijn haardoos maakte het af, zodat hij net jezus leekquote:
Vet flex men.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Tof man, zo'n foto waar we het zweet van je stinkpoten nog op zien zitten en zelfs over het internet door penetreert![]()
Jajaja...die goede oude tijd op de lagere school..ik maakte in de jaren zeventig ook dat soort grapjes over de leraren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Die dingen doen me altijd denken aan een oud klasgenoot. Als hij die dingen aan had, had hij ook altijd bijpassende kleding en zijn haardoos maakte het af, zodat hij net jezus leek![]()
ben je homo of zo dat je zoveel op andere mannen letquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:07 schreef S1nn3rz het volgende:
doe eens gewoon.![]()
van vrouwen vind ik het al erg, maar mannen met die dingen schaar ik direct onder de groep mensen die direct in hun kont genuekt moeten worden. misschien dat dat het kan afleren.![]()
Ik had gepist en al eerder vandaag sex gehad, dus hij stonk nog aardig, ik zat in mijn losse onderbroek.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus je trekt je af op dit topic. lekkere jongen ben jij.![]()
Puur als interesse, waar loop jij met dit weer in? Als je loopt af te geven opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:07 schreef S1nn3rz het volgende:
doe eens gewoon.![]()
wellicht om de voetschimmel of zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:45 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik draag zelf ook teenslippers ... lopen gewoon lekker in de zomer... maar soms heb je van die gozers die dan sokken aan hebben en dan teenslippers dragen ... dan denk ik OMG
![]()
Het was dus geen leraar. En neem die dikke blonde gast met die bril van Discovery van American Chopper (OCC), maak hem wat dunner. Geef hem sandalen en zo'n drie kwart broek, sokken in de sandalen en al wetend doen. Tadaaaa: Jezus!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:29 schreef wonko het volgende:
[..]
Jajaja...die goede oude tijd op de lagere school..ik maakte in de jaren zeventig ook dat soort grapjes over de leraren.
Michael ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Het was dus geen leraar. En neem die dikke blonde gast met die bril van Discovery van American Chopper (OCC), maak hem wat dunner. Geef hem sandalen en zo'n drie kwart broek, sokken in de sandalen en al wetend doen. Tadaaaa: Jezus!![]()
Heet zo die ene zoon van die baas die niets kanquote:
Michael aka Mickyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Heet zo die ene zoon van die baas die niets kan
Die jaquote:
Het allemaal voor mietjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef Emilie het volgende:
Ik vind dat het allemaal moet kunnen. Mannen in roze polo's, babyblauwe overhemden, teenslippers, strakke onderbroeken, paarse stropdassen, tepelpiercings, verkeerde sportsokken. Kan allemaal. Zolang ik maar geen disneyfiguurtjes tegenkom.
Weet je wat ook helemaal in is voor mannen? Nou?quote:
Ik heb geen flauw idee. Ik draag al geen witte sneakers sinds ik zes was of zo. Het waren Nikesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:38 schreef Emilie het volgende:
[..]
Weet je wat ook helemaal in is voor mannen? Nou?
Witte sneakers. Je kunt echt niet zonder hoor.
Anders laat je mensen zelf beslissen of ze al dan niet teenslippers aantrekken, is niet echt jouw probleem. Miereneuker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:07 schreef S1nn3rz het volgende:
doe eens gewoon.![]()
Wel als je in de teenslipperfabriek werkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zo ongelofelijk ranzig die dingen.
En op je werk kan je zoiets al helemaal niet maken
Nog even en mannen gaan menstrueren. Albert Verlinde voorop.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:46 schreef Emilie het volgende:
Oké, dan gaan we vrolijk verder met het volgende onmisbare mode item voor de man.
De handtas.
[afbeelding]
"Of wil je je telefoon, sleutel en rolletje pepermunt liever gewoon in je broek doen??".
Heb je die al?
Dan mag het vast niet door de arbo regels ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wel als je in de teenslipperfabriek werkt.
Maak je geen zorgen, dan maken we toch mooie tamponnetjes speciaal voor mannen? Past vast wel in je handtasje. En als je een keer je dag niet hebt, zucht je dramatisch en vertel je iedereen die het maar horen wil: 'Achja, het is weer die tijd van de maand hè.' Begrijpen ze meteen joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nog even en mannen gaan menstrueren. Albert Verlinde voorop.
Mijn grap wat doe jequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag het vast niet door de arbo regels ofzo
En daarom laat ik een baard groeien!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Emilie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dan maken we toch mooie tamponnetjes speciaal voor mannen? Past vast wel in je handtasje. En als je een keer je dag niet hebt, zucht je dramatisch en vertel je iedereen die het maar horen wil: 'Achja, het is weer die tijd van de maand hè.' Begrijpen ze meteen joh.
En Bavaria drinken natuurlijk! Dát zal ze leren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En daarom laat ik een baard groeien!
Maakt dat nou weer uit,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Morwen het volgende:
Ligt eraan welke man in die teenslippers zit![]()
Pas weer als de holtes waar ooit mijn verstandskiezen zaten niet meer pijn doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:52 schreef Emilie het volgende:
[..]
En Bavaria drinken natuurlijk! Dát zal ze leren.
Dat maakt heel veel uit en ranzig is de man eventueel, niet de teenslippersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt dat nou weer uit,
ranzig blijft het
Teenslippers laat die ranzigheid alleen maar meer zien,quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat maakt heel veel uit en ranzig is de man eventueel, niet de teenslippers![]()
Een beetje teenslippers de schuld geven van de ranzigheid van sommige mannen![]()
Laten we dan gelijk de mannelijke Burka maar invoeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teenslippers laat die ranzigheid alleen maar meer zien,
het zou gewoon verboden moeten worden
Zitten die dingen goed, zou jij moeten wetenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk de mannelijke Burka maar invoeren.![]()
Uhm, ik was degene die bloot aan een ketting aan het aanrecht vast zat heh. Even op blijven lettenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zitten die dingen goed, zou jij moeten weten
Blootquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, ik was degene die bloot aan een ketting aan het aanrecht vast zat heh. Even op blijven letten![]()
Sandalen zijn trouwens best stoer bij een man, mits een lekkere man wederom![]()
Het gaat jou helemaal niet om het schoeisel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, ik was degene die bloot aan een ketting aan het aanrecht vast zat heh. Even op blijven letten![]()
Sandalen zijn trouwens best stoer bij een man, mits een lekkere man wederom![]()
Precies ja, scherpe observatiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het gaat jouw helemaal niet om het schoeisel.Al staat de lekkere man met zijn voeten in een emmer stront.
Tante WIE?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:16 schreef LasTeR het volgende:
[afbeelding]
en die zijn mooi, en het is tantoe, en pattasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:16 schreef LasTeR het volgende:
[afbeelding]
Huuuuuuuu, wat een engheid op die site!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef sig000 het volgende:
Sandalen zijn nog erger.![]()
http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
[afbeelding]
Mwah, ligt niet echt aan de kaplaarzen hoorquote:
Mensen die op mannenvoeten letten zijn of onzeker en vrouwelijk of ze missen een chromosoom.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Samcali het volgende:
mannen met teenslippers![]()
mannen met teenslippers en harige tenen![]()
Het is beter om rottende voeten met vette zweetlucht te hebben? Gewoon de boel loslaten...geef die tenen de vrijheid!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teenslippers laat die ranzigheid alleen maar meer zien,
het zou gewoon verboden moeten worden
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:22 schreef wonko het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een borrel en mijn slippers zo na het harde werken.
He boertje, laat andere mensen lekker dragen wat ze willen en rot ff lekker op met je gezeurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
)
Geniet van wat anderen dragen en lach erom...en laat anderen dragen wat zij willen en laat ze lachen om jou....wat ze op zeker doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:10 schreef daaaaan het volgende:
[..]
He boertje, laat andere mensen lekker dragen wat ze willen en rot ff lekker op met je gezeur
Moeilijk woord om in 1 keer goed te schrijven he?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:50 schreef wonko het volgende:
[..]
Mensen die op mannenvoeten letten zijn of onzeker en vrouwelijk of ze missen een chromosoom.
Koning alcohol viel me lastig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:35 schreef Samcali het volgende:
[..]
Moeilijk woord om in 1 keer goed te schrijven he?![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zoek je weer aandacht, dit is ongeveer al de 5e keer dat je precies hetzelfde topique opent.
Zit je er zo mee knul, dat er teenslippers gedragen worden en jij nog steeds niet bent ontmaagd.![]()
je maakte een foutjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:09 schreef Masegate het volgende:
Ik zweer bij teenslippers met dit weer:
- het loopt lekker
- lekker luchtig
- ziet er chill uit
- en je stapt er makkelijk in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |