Maar ik denk ook dat Federer steeds beter weet hoe hij tegen Nadal moet spelen. Dus over een tijdje misschien wel helemaal geen last meer van hem heeft, maar aan de andere kant, Nadal wordt ook nog beter ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:38 schreef Paul_NL het volgende:
Wat een held![]()
Overigens gaat Nadal hem nog wel een keer verslaan op gras als hij zich zo blijft ontwikkelen. Ben benieuwd waar zijn top ligt
ehm... jij denkt van "ik gooi ff een topic omhoog"quote:Op vrijdag 28 juli 2006 06:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Federer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd of het hij het Wimbledon record van Borg gaat pakken, het grasrecord heeft ie al
Individuele sporters zijn altijd goed te vergelijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:09 schreef Leatherface het volgende:
Je mag van mij best vergelijken en dat vind ik zelf zo nu en dan ook best leuk.
Maar ik ga akkoord met velen hier dat je deze vergelijking moeilijk kunt maken.
Bedenk je bovendien dat Federer en Sampras maar één keer tegenover elkaar stonden, in de achtste finale op Wimbledon in 2001 (winnaar Federer).
Kan ook wel, alleen kom je dan snel op speltechnische elementen en winst / verlies-balans uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Individuele sporters zijn altijd goed te vergelijken
Ik vind dat hij RG hiervoor niet hoeft te winnen. 2 keer achter elkaar finale RG en op gravel wint hij ook gewoon van iedereen op Nadal na. Sampras die kon (bewijs van spreken) op gravel van iedereen verliezen. Ook haalde hij nooit de finale van RG.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef uncle_sjohie het volgende:
Ik denk dat Federer netto een iets groter talent is, maar dat ontloopt elkaar niet veel. Maar voordat je echt kan vergelijken zal Federer toch echt nog es Roland Garros moeten winnen,
Tsja, als je kijkt naar de tegenstand van Sampras.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vind dat hij RG hiervoor niet hoeft te winnen. 2 keer achter elkaar finale RG en op gravel wint hij ook gewoon van iedereen op Nadal na. Sampras die kon (bewijs van spreken) op gravel van iedereen verliezen. Ook haalde hij nooit de finale van RG.
Maar het is idd erg lastig om te bepalen wie er meer tegenstand had.
Dat zeggen we elk jaar en elk jaar komt hij weer in de finale (hoezo "weer" ... het werd dit jaar voor het eerst gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef uncle_sjohie het volgende:
Als Federer nog wat wil op gravel zal hij in 2008 echt voor Roland Garros moet gaan, met een gedegen gravel voorbereiding. Maar sowieso is Federer een mooi spelende speler, niet alleen maar een hardhitter.
Buiten RG heeft hij dit jaar ook van Nadal gewonnen dus het is mogelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Vaud het volgende:
[..]
Ik vind dat hij RG hiervoor niet hoeft te winnen. 2 keer achter elkaar finale RG en op gravel wint hij ook gewoon van iedereen op Nadal na. Sampras die kon (bewijs van spreken) op gravel van iedereen verliezen. Ook haalde hij nooit de finale van RG.
Maar het is idd erg lastig om te bepalen wie er meer tegenstand had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |