Maar snel je rijbewijs halen hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben hem kwijt sinds vandaag en dat is kut..
heb gezocht niks gevonden
en kan nu een nieuwe aanvragen
kost 32 euro en ik moet naar de politie ervoor
en naar het postkantoor![]()
![]()
gehe, zeker naar dat toernooi voor de dames hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
ja weet ik dat is het probleem niet,
wou nog 1 keer naar schiphol fotos maken
en naar hockey toernooi maarja
Ach joh, dan betaal je toch een keerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
ja weet ik dat is het probleem niet,
wou nog 1 keer naar schiphol fotos maken
en naar hockey toernooi maarja
ja heb perskaart er voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
gehe, zeker naar dat toernooi voor de dames he
weekend-OV welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ach, is vanaf volgende week toch een maand niet geldig![]()
Bij het postkantoor als je de nieuwe ophaaltquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen maar naar postkantoor en politie... dat geld betalen hoe moet dat ?
Ja dan denk ik van welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
oke maar Een vervangende kaart kost 31,76 euro. Binnen tien werkdagen na betaling ligt de vervangende kaart op het postkantoor. De vervangende kaart is altijd dezelfde soort kaart als de kaart die je kwijt bent.
dus moet je eerst betalen toch
Zo is het, Jos.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:26 schreef Yozzz het volgende:
Nouja. Stel je eens voor dat je moeder vandaag was overleden aan de beten van een knaagdier en je voet moet geamputeerd worden omdat je een bijl probeerde weg te trappen.
Dan valt dit wel mee toch?
Maarja.
Je gaat naar het postkantoor... Je krijgt een formulier die je bij de politie moet laten invullen, dan weer terug naar het postkantoor. Je betaalt en krijgt een briefje wat als bewijs dient dat je hebt betaalt, wacht tot je bericht krijgt dat je nieuwe kaart klaar is en je gaat met je bewijsbriefje én id-kaart/paspoort en pasfoto naar het postkantoor om je nieuwe kaart op te halen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
oke maar Een vervangende kaart kost 31,76 euro. Binnen tien werkdagen na betaling ligt de vervangende kaart op het postkantoor. De vervangende kaart is altijd dezelfde soort kaart als de kaart die je kwijt bent.
dus moet je eerst betalen toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |