Heerlijke vent.quote:Domenech: "Ik wil geen Schorpioen in mijn team"
vr 07/07/06 - Raymond Domenech is een amateur-astroloog en maakt daar ook gebruik van bij zijn selectie. Zo wil hij geen Schorpioenen in zijn ploeg en wil hij niet te veel Leeuwen op het veld.
Raymond Domenech heeft een rare manier van selecteren. De Franse bondscoach neemt zijn toevlucht tot astrologie.
Zo moet Domenech niets weten van schorpioenen. "In een groep moet je zoveel mogelijk Schorpioenen elimineren. Op het veld proberen twee Schorpioenen elkaar te vermoorden."
In de WK-selectie van Frankrijk zit geen enkele Schorpioen. Spelers als Robert Pires en Anthony Réveillère grepen zo naast een WK-selectie.
Domenech heeft het ook niet begrepen op Leeuwen. Zo heeft hij in zijn verdediging maar plaats voor één Leeuw, William Gallas.
Mikaël Silvestre moet tevreden zijn met een plaats op de bank. "Als er te veel Leeuwen in mijn defensie staan, staat mijn geweer klaar."
"Ik speel niet op het WK omdat hij vond dat er al te veel Leeuwen in de selectie zaten", zei Johan Micoud.
Sporza.be
Waarom ? Het is in ieder geval geen grijze muis, ik mag dat wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:01 schreef Thieske het volgende:
Als ik zulke dingen lees vind ik 't jammer dat hij nog presteert ook.
Oke, geen grijze muis, maar het wel of niet selecteren van een speler op basis van een sterrenbeeld is toch belachelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom ? Het is in ieder geval geen grijze muis, ik mag dat wel.
Ik ook niet, vandaar mijn allereerste reactie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oke, geen grijze muis, maar het wel of niet selecteren van een speler op basis van een sterrenbeeld is toch belachelijk.
Ik geloof in ieder geval niet in die onzin.
Dat zou een revolutie in de trainerswereld kunnen inluiden, selecteren aan de hand van sterrenbeelden. Das weer eens wat anders dan diagonale lijnen en polyvalente spelers.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:10 schreef Heero87 het volgende:
Ik vind het wel mooi. En als Frankrijk zondag de Wereldbeker pakt, krijgt hij nog gewoon gelijk ook.
Die vent staat wel in de finale en is niet na 4 wedstrijdjes weer thuis.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Die vent spoort niet.
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zeg rookgordijn. Twee dagen voor dé finale en de bondscoach maakt zijn controversiële selectiemethode bekend?
Hij wel, en blijkbaar niet zonder resultaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Oke, geen grijze muis, maar het wel of niet selecteren van een speler op basis van een sterrenbeeld is toch belachelijk.
Ik geloof in ieder geval niet in die onzin.
quote:Op zondag 9 juli 2006 03:23 schreef Hathor het volgende:
Scolari selecteert trouwens op dezelfde wijze, alleen gebruikt hij het Chinese sterrenbeeldenstelsel en stelt ie alleen ratten op.![]()
Ook stenigen dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Domenech is niet de enige die naar astrologie kijkt... Martin Jol hanteert het ook
Echt?...damn...vage gast dan zeg, ik dacht dat Jol juist zo down to earth was...quote:Op zondag 9 juli 2006 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Domenech is niet de enige die naar astrologie kijkt... Martin Jol hanteert het ook
Je zult het wellicht grappig bedoelen (mislukt grappig, dat wel), maar je klinkt zelf net zo idioot als de Franse bondscoach.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:36 schreef Ericr het volgende:
Erg ziek gedrag, met een molensteen om de nek in een rivier gooien. Welke malloot gelooft nou in astrologie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |