Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoudquote:Op maandag 10 juli 2006 16:39 schreef miss_bleu het volgende:
Oe Brazilie!
Haha R. Je zei "trekken".quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoud![]()
Kan bijna niet wachten
quote:
Ach, die Braziliaanse vrouwen zijn allemaal van die uitgelubberde hobbezakken.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
Er zijn overigens wel 8 vrouwen op 1 man daar heb ik begrepen![]()
Ja, daar staan ze bekend om he?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, die Braziliaanse vrouwen zijn allemaal van die uitgelubberde hobbezakken.
Ja hoor, de één nog lelijker dan de ander!quote:
TVP !!!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:44 schreef Ripley het volgende:
Er zijn overigens wel 8 vrouwen op 1 man daar heb ik begrepen![]()
quote:
quote:
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachen... Zeker als het duidelijk is dat je een toerist bent, ben je 'fair game' voor alle personen in Brazilie die het vrouwtje spelen.
Och, je kunt het altijd een keer proberen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aan
wil ik oooooookquote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, langs re kust trekken en ook nog een paar dagen oerwoud![]()
Kan bijna niet wachten
Sorrrrryyyyyyyyyyyyyyy.. Was ik ff vergeten! Toeristes moeten al helemaal oppassen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een wijf, dus ik heb daar helemaal niks aan
Hehe, goede redenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, je kunt het altijd een keer proberen.
Het is immers vakantie!
Tropical Dannyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele wiskey bij
En dan telt het nietquote:Op maandag 10 juli 2006 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, je kunt het altijd een keer proberen.
Het is immers vakantie!
.. want vanavond gaan alle remmen los ...quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook maar een dubbele wiskey bij
We dansen, we zingen, zijn zo blijquote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef eL. het volgende:
[..]
.. want vanavond gaan alle remmen los ....
Ah, een reden des te meer om eens een betanggade Braziliaanse aan de haak te slaan!quote:
Hey Feef!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |