Even een topic openen in V&A:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je loopt gewoon achter! Q! Je mist de hype! Vlug!
Dan kan je het beter doen , like : Q. Zoekt vrouw voor geile neuksex evt nageslacht is mogelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Even een topic openen in V&A:
[GEZ] Vrouw om nageslacht bij te verwekken in kader van hype
Zodra de kinderwagen binnen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Is iedereen afgeschrikt ofzo? Ik wordt toch niet naar OUD verjaagd he?
Nee je mag blijven J. Maar ze hebben hier de laatste paar dagen het idee opgevat dat icters moeten werken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
We:rken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee je mag blijven J. Maar ze hebben hier de laatste paar dagen het idee opgevat dat icters moeten werken.
Ik pleit voor een nieuw [BUR] subforum voor burgers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:27 schreef Jarno het volgende:
Men ik weet niet wat me overkomtquote:
Puik plan. Open jij een FB-tje?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nieuw [BUR] subforum voor burgers.
En [VEL] voor mensen van de Veluwe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik pleit voor een nieuw [BUR] subforum voor burgers.
Ik open geen topics.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:38 schreef Jarno het volgende:
Puik plan. Open jij een FB-tje?
Is dat policy of zelfbscherming?quote:
Dat lijkt mij een typisch gevalletje Policy jarno.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |