Scherpquote:
hebben ze in de hel tegenwoordig ook al internet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
Sorry man verveelde me
idd, je kunt het beste pillen slikken of je polsen doorsnijden, dan hoeven anderen de smurrie niet op te ruimen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:40 schreef Pjotorzo het volgende:
Je bent echt een trieste eikel als je voor de trein springt. Nog even een onschuldige machinist een trauma meegeven voor je sterft.![]()
volgens mij wordt het bij polsen doorsnijden ook een aardige bendequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd, je kunt het beste pillen slikken of je polsen doorsnijden, dan hoeven anderen de smurrie niet op te ruimen.
En we gaan gewoon maar door hè!
Ja maar slechts voor een select gezelschapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
volgens mij wordt het bij polsen doorsnijden ook een aardige bende
Heb je 'm doorquote:
Ohja, want die was erheen. Dus hij/zij/het leefde nog!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Nou-en. Hebben die mensen van de trauma-heli ook eens wat te doen.
*krijgt spontaan de neiging One van Metallica op te zettenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ohja, want die was erheen. Dus hij/zij/het leefde nog!
even je quote verbeterdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Nou-en. Hebben die mensen van de trauma-heli met de hogedrukspuit ook eens wat te doen.
"Foei! Niet meer doen he ..."quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef Nyx96 het volgende:
Heb je hem dat ook persoonlijk vertelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |