Wie is er hier het mietje.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:35 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Ik was nog gestopt maar toen zag ik dat het er minimaal een stuk of 7 van die schooiers waren, toen maar doorgefietst en ze uitgescholden![]()
Nee, ik laat mij fucken door 7 iele puber allochtoontjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:37 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Ohja, jij gaat natuurlijk in je eentje meer dan 7 mensen aanvallen
Snel doorfietsen en op fok een topic openen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:39 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Wat zou jij doen dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Ik had er sowieso 1 op zijn bek gestampt. Als die neer gaat taaien ze vaak af.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:39 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Wat zou jij doen dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Makkelijk praten zo natuurlijk, maarja. Ik ken 1 van hun van gezicht, als ik hem een keer zie zonder zijn groepje pak ik em wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik had er sowieso 1 op zijn bek gestampt. Als die neer gaat taaien ze vaak af.Maar goed, ik ben dan ook al 21.
als je Meagainsttheworld bent, moeten 7 mensen een eitje zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:37 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
Ohja, jij gaat natuurlijk in je eentje meer dan 7 mensen aanvallen
Kankerquote:
Ja dat had ik ook gedaan als ik jou was. Wellicht verdien je hier vet veel kuddo's mee op supderdudes.nlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:43 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
Makkelijk praten zo natuurlijk, maarja. Ik ken 1 van hun van gezicht, als ik hem een keer zie zonder zijn groepje pak ik em wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |